..: Rekordní zakázka pro Siemens :..

Vizualizace Desiro ML pro SNCBErlangen - Siemens Mobility dodají belgickým státním železnicím SNCB celkem 305 elektrických jednotek, určených na obnovu vozového parku v regionální dopravě. Celková hodnota zakázky činí 1,425 miliardy € (39,9 miliardy Kč) a představuje tak největší kontrakt v oblasti železničních vozidel, jaký Siemens kdy získal.

Vozy Desiro ML budou vycházet ze zcela nové koncepce regionálních jednotek; první třídílná souprava opustí brány závodu v Krefeldu v průběhu roku 2009, poslední pak bude dodána v roce 2016. Jednotky budou nízkopodlažní s nástupy ve výšce 760 mm nad temenem kolejnice a jejich výkon přibližně 2000 kW jim umožní dosáhnout rychlosti až 160 km/h.

Ilustrační foto: Siemens

zdroj: Siemens, LOK Report


ANKU | 16.5.2008 (15:39)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Belgie


Registrierter Benutzer ANKU 
17.05.2008 (22:32)  
Pavel Z, sames1: V clanku je podle tiskovky: "...první třídílná souprava opustí brány závodu v Krefeldu v průběhu roku 2009...", jestli to boudou vyrabet ve vice zavodech nevim.
Registrierter Benutzer mah 
17.05.2008 (14:07)  
jestli to sem patri nebo ne, nevim. Co je ale zajimave, kolik jednotek doda siemens behem jednoho roku a to navic dodava jeste jinam.
snazeni skody pak proti tomu vypada velmi tristne, kdyz za 10 let doda tolik, co siemens za necely rok (a to jeste desiro jesdi narozdil od mestskeho slona) a lokomotivu uz nevyrobili asi 15 let
16.05.2008 (18:11)  
Vážení, ľutujem, ale toto sem fakt nepatrí. Uvedené informácie sú "na verejnosti" už skoro mesiac a ich presnosť je zatiaľ veľmi obmedzená. Ak vás teda, ako správnych zástupcov šotoušstva, zaujímajú špekulácie o návrhu, ktorý bude dokončený až o niekoľko týždňov, pokračujte prosím na
http://www.zelpage.cz/forum/jizdni-ad-t104.html
prípadne na
http://www.k-report.net/discus/messages/28/53773.html?1210952938

Verím, že tam nájdete viac, než v jednom strohom copy-paste pod článkom, s ktorým vôbec nesúvisí.
Registrierter Benutzer sames1 
16.05.2008 (17:35)  
Take si myslim ze to tu nepatri. Zato Siemens roste (tedy jeho vyroba kolejovych vozidel)V podstate stavi na technologiich sve zakazky. Skodovka by konecne mohla taky prijit s konstrukci univerzalni multikomplexni a flexibilni stavebnice jednotek primestske regionalni i dalkove. Pro Celoevropsky trh. Kdo vi kdy prijde na svet 380 ;( Pokud se Jancura rozjede i na koleje doufam ze se Obrati na Siemens. Bombardier a Alstom potrebuji poradnou konkurenci.

Pavel Z: Jinak k tématu. Kde se ty jednotky budou vyrábět? DOBRA OTAZKA. V PRAZE ALE ASI NE KAPACITY NEBUDOU STACIT VIZ : http://k-report.net/clanky/prvni-vuz-pro-izraelske-zeleznice-v-praze/ A http://k-report.net/clanky/dokonceni-prvni-serie-jednotek-rabe-514-v-skv/
16.05.2008 (17:32)  
Kde se ty jednotky budou vyrábět?

//Edit (Georgo, odstraněna návaznost na předchozí off-topic): autor snad odpustí tento zássah...

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko