..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
30.11.2006 (1:07)  
ad Adam: po zralé úvaze jsme rozhodli, že v oblasti lokomotiv zveřejníme pouze to, co jsme již zveřejnili. Nemáme zájem zveřejnit více.
Petr Šimral
30.11.2006 (1:04)  
Dávno opraveno, chyba uznána. Zmínka o ODOSu vycházela z šířících se zvěstí o použití lokomotiv tohoto dopravce. Bylo by to logické, ale jak vidno, pravda je někde jinde.
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
30.11.2006 (1:01)  
ad -JTB-: ano, to dílo pochází z mé klávesnice, pouze je to mezityp: ten strašný překlep vzniklý přesunováním odstavců jsme následně opravili :-(

Ale znovu opakuji: nikdy a nikde jsem nepromluvil o bobinách ODOSu a proto trvám na odstranění zaručených zpráv o této firmě a o diskuzi o tom, jak jsem byl s Vámi přinucen se domlouvat. Vaše doplnění o 140 079 je již doslova výsměchem!!!
Petr Šimral
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
30.11.2006 (1:00)  
Kdyz uz jste zvolil toto reseni, pane Simral, ze nevyjedete dokud nebudou schvalene Siemensy, tak byste mozna mohl odkryt karty, co bylo v jednani a proc to nakonec krachlo. Zabranilo by se pak zbytecnym spekulacim.
30.11.2006 (0:57)  
Dobrá. Opraveno, omlouvám se.
registrovaný uživatel JOHNZ 
30.11.2006 (0:56)  
Informácie mám také, že všetky tri prevádzkyschopné stroje 140 v rámci SPD Žilina mali odísť k 10.12 do Čiech k RailTransu ...
30.11.2006 (0:53)  
Johnz:????
registrovaný uživatel JOHNZ 
30.11.2006 (0:52)  
JTB: Práveže ony mali byť zo Slovenska (zdroj RD Žilina)
30.11.2006 (0:50)  
PŠ: Uvažujte. Sám jste hovořil o nasazení lokomotiv řady 140. ČD disponují toho času jednou provzní, kterou by Vám asi sotva zapůjčily. Přímý import ze Slovenska? Také nereálný.

Táži se vás tedy, je to, co bylo po krátký čas na webu (a bylo posléze staženo) a nyní je zkopírováno v diskusi na k-reportu opravdu Vaše dílo? Pokud jste takové prohlášení opravdu napsal, uveďte prosím informace na pravou míru. Pokud je dotyčné prohlášení podvrh, omluvím se Vám a článek stáhnu.
30.11.2006 (0:44)  
On to JTB šotoušsky vykoumal, viz diskuze o jeden článek níže :-))
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko