Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express
Každopádně já se tak těšil, že moje poslední cesta z Prahy nebude s Českými drahami :)
Panu Šmiralovi dopřejme čas na nabroušení mačet při prosekávání této stezky, neboť jak se zdá, křoví je hustější a sem tam ještě někdo občas přiloží kládu do cesty.
V souvislosti s touto zprávou oceňuji střízlivost lidí okolo RTexpresu, kteří asi tušili, že to takto může dopadnout a nedali na naléhání po spuštění bombastické kampaně... Přiznejme si, že ti, kteří hodně křičeli, že ještě žádná kampaň není, by teď asi pokřikovali něco o blbcích.
Ty Bobiny by asi nebyl dobrý nápad a lepší se stáhnout, než se předvést jako ČD s Pendolinama loni.
Každopádně doufám, že RT nasadí vlaky a vozy, které budou konečně na úrovni. To, čím nás vozí ČD (kromě Pendolin) je děs a hrůza :-/
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.