Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express
Věta "cokoli je lepší" je míněna, že i když bude Pha-Ov jezdit Student Agency, nebo Hornodolno Super Hyper, tak budu rád a věřím, že soukromá firma to zvládne líp.
Věta "věřili jsme" je můj názor, že pro úspěšné podnikání jen víra v něco nestačí.
Takhle se bavi zemedelci u nas v hospode...
Je pravda, že mě hodně udivilo, když se ani v uplynulém měsíci neobjevila informace byť o jediném vagónu. Když teď tedy víme, jak to dopadlo s lokomotivami, mohu se zeptat, zda je někde možné vidět alespoň vagóny (nebo jeden vagón)? Pamatuji se, že jste slibovali klimatizované vozy, ale je mi divné, že jsem o nich ještě neslyšel.
Stejně tak je zvláštní, že ani deset dní před startem se neobjevila žádná reklamní kampaň. Že byste problémy předpokládali, tak jste do ní neinvestovali? Např. billboardy se IMHO nedají objednat ze dne na den....
Každopádně držím RT Expressu palce. Cokoli bude lepší, než ČD i kdyby jezdili s 810kama.... Ale nemohu se ubránit dojmu podobnému, jako z Potěmkinovy vesnice :)
PS: věta "věřili jsme, že to vyjde" mi k úspěšnému podnikání nějak ne a ne pasovat :-/
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.