..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
30.11.2006 (8:57)  
Libouš - no, jakou to má souvislost?

Věta "cokoli je lepší" je míněna, že i když bude Pha-Ov jezdit Student Agency, nebo Hornodolno Super Hyper, tak budu rád a věřím, že soukromá firma to zvládne líp.

Věta "věřili jsme" je můj názor, že pro úspěšné podnikání jen víra v něco nestačí.
30.11.2006 (8:50)  
Karle, to je trochu schýza napsat "cokoliv je lepsi nez..." a zakoncit to "PS: věta "věřili jsme, že to vyjde" mi k úspěšnému podnikání nějak ne a ne pasovat".

Takhle se bavi zemedelci u nas v hospode...
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
30.11.2006 (8:45)  
Také jsem se těšil - 13.12. jsem měl jet naposledy do Ostravy (stěhuji se tam) a říkal jsem si, že ani za nic nepojedu s ČD, když tu bude RT Express.
Je pravda, že mě hodně udivilo, když se ani v uplynulém měsíci neobjevila informace byť o jediném vagónu. Když teď tedy víme, jak to dopadlo s lokomotivami, mohu se zeptat, zda je někde možné vidět alespoň vagóny (nebo jeden vagón)? Pamatuji se, že jste slibovali klimatizované vozy, ale je mi divné, že jsem o nich ještě neslyšel.
Stejně tak je zvláštní, že ani deset dní před startem se neobjevila žádná reklamní kampaň. Že byste problémy předpokládali, tak jste do ní neinvestovali? Např. billboardy se IMHO nedají objednat ze dne na den....
Každopádně držím RT Expressu palce. Cokoli bude lepší, než ČD i kdyby jezdili s 810kama.... Ale nemohu se ubránit dojmu podobnému, jako z Potěmkinovy vesnice :)
PS: věta "věřili jsme, že to vyjde" mi k úspěšnému podnikání nějak ne a ne pasovat :-/
registrovaný uživatel PT 
30.11.2006 (8:30)  
... omlouvám se, řada 180 DB
registrovaný uživatel Crozz  mail  
30.11.2006 (8:24)  
no je to škoda :-(
registrovaný uživatel PT 
30.11.2006 (8:12)  
To že největší dopravce má dlouhé prsty a že udělá všechno proto aby řada 189 byla k provozu na tratích SŽDC schválena co nejpozději je docela veřejné tajemství. A to nejen kvůli RTexpresu ale i kvůli nákladní dopravě. Ale co třeba řada 181 DB?
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
30.11.2006 (7:49)  
sersa: Možná se mýlím, ale OeBB 2016 (Hercules, ER20) to se schvalovacím řízením taky nemá jednoduché, taky má "problém s EMC"
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
30.11.2006 (7:47)  
Tak to abych si zarezervoval žluťáka, protože jsem se zapřísáhal, že od 10.12. s ČD nepojedu a Infarkt kartu si nikdy nekoupím !!!
registrovaný uživatel sersa  mail  
30.11.2006 (7:17)  
ad PŠ: Z jakého důvodu jste trvali na použití elektrické lokomotivy, když třeba ER20 od dispoloku by provozně mohla klidně zaskočit a co se týče spolehlivosti bobiny by jistě předčila?
registrovaný uživatel vb007 
30.11.2006 (2:10)  
Škoda já se těšil jak na nový rok pofrčim do Ostravy na pivko.
  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko