Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express
(Navyše písal, že si potrebuje pospať...)
Relevantné argumenty o DÚ, schvaľovaní, výnimkách a prepojení s ČD už tu boli vyslovené. Ohľadne kampane je len dobre, že sa nestrápnia ako pred rokom ČD "Lepší, než jste čekali"
Vozy (ak budú od DB-SZ) môžu v pohode čakať v Nemecku, keďže zatiaľ by asi tak či tak nemali veľmi kde parkovať. Na titulnej strane SPPO je v pozadí obrázka vidno jedna RTE 189 a s vagónom, čo síce v pohode môže byť bežná grafika, ale aspoň málo prezrádza o farebnej schéme).
Sám RTE držím palce a dúfam, že im to čoskoro vyjde. Dovtedy vydržíme.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.