Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
KDŽ č. 1 | |
Informace o fotografii: - Place: Beroun - GPS: 49°56'48.138"N, 14°3'7.767"E » - Datum: 16.8.1984 - By: Pavel Randák - Comm.: Odvoz strusky na haldu - v první polovině 80. let ještě stále běžná věc - Zobrazeno: 3097x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
ivan Kozák: už jsou to dlouhá léta, co sem někdo napsal naposled, ale třeba to tu čtete :) Dal by se na Vás sehnat nějaký kontakt?
ivan Kozák: díky za oživení vzpomínek. A to ještě je nutno vzpomenout na takové technické lahůdky, jako vyklápění kozlů upevněných proti nechtěnému překlopení řetězem s háky ke koleji pomocí popojíždějící lokomotivy lanem přes kladky apod...
Dobře, že se většina tamních lokomotiv dochovala, i když slouží jinde a jinak.
Dobře, že se většina tamních lokomotiv dochovala, i když slouží jinde a jinak.
07.08.2016 (17:45)
V 80 letech se jezdilo v průměru 8 až 10 vlaků za ranní 8 hodinovou šichtu. Záleželo kolik bylo kocábek ze slévárny,První vlak byl zpravidla 12 kocábek potom se vyvážela Vysoká pec 2 x po čtyrech velké kozli , potom do 10 hodin od slévárny navozili zpravidla 30 - 40 kocábek , 2x týdně 4 velké kozli od aparátu a 1 x týdně malé kozlíky po 6 od kuploven . A každý den na konec vlak se 4 cisternami od čištění vysoko pecního plynu. Jinak se chodilo ještě v sobotu asi 4 vlaky bylo to hlavně kvůli cisternám .
Paráda.
Dovolím si dotaz - jaká byla intenzita provozu na haldu? Děkuji.
Dovolím si dotaz - jaká byla intenzita provozu na haldu? Děkuji.
06.08.2016 (21:41)
Díky za tuto fotku,na lokomotývě stojí Honza Vrabec. Pokud máte ještě někdo fotky z Královodvorských železáren a měl by chuť se o ně podělit budu moc rád, jak jsem se tu už psal byl jsem na Hutní dráze od roku 1983 do roku 2003 jako fíra a jsou to pro mně drahocenné fotky a vzpomínky . Ještě jednou moc děkuji.
Milane, vždyť jsme se tam něco najezdili... Opravdu to bylo na začátku 80. let neskutečné...
Doba kdy nad Berounem vévodil obrys kouřící parní mašinky je dávno pryč, stejně jako Beroun pokrytý vápenitým prachem. Dnes tam zase mají dálnici...
Ale ty mašinky v polovině 80. let už u nás v Česku tou dobou nám připadaly neskutečné.
Ale ty mašinky v polovině 80. let už u nás v Česku tou dobou nám připadaly neskutečné.
Provoz na teto drazce skoncil v parni trakci na prelomu let 1985/86, v motorove o neco malo pozdeji...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko