..: Galeria zdjęć - detaily fotografie KDŽ č. 1 :..
 

KDŽ č. 1


KDŽ č. 1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Beroun
 - GPS: 49°56'48.138"N, 14°3'7.767"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.8.1984
 - Autor: Pavel Randák 
 - Pozn.: Odvoz strusky na haldu - v
první polovině 80. let
ještě stále běžná věc
 - Zobrazeno: 3096x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.03.2019 (22:20)  
ivan Kozák: už jsou to dlouhá léta, co sem někdo napsal naposled, ale třeba to tu čtete :) Dal by se na Vás sehnat nějaký kontakt?
08.08.2016 (10:56)  
ivan Kozák: díky za oživení vzpomínek. A to ještě je nutno vzpomenout na takové technické lahůdky, jako vyklápění kozlů upevněných proti nechtěnému překlopení řetězem s háky ke koleji pomocí popojíždějící lokomotivy lanem přes kladky apod...
Dobře, že se většina tamních lokomotiv dochovala, i když slouží jinde a jinak.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
07.08.2016 (21:57)  
Surreálná nádhera.
07.08.2016 (20:15)  
Takže docela hukot. Děkuji.
07.08.2016 (17:45)  
V 80 letech se jezdilo v průměru 8 až 10 vlaků za ranní 8 hodinovou šichtu. Záleželo kolik bylo kocábek ze slévárny,První vlak byl zpravidla 12 kocábek potom se vyvážela Vysoká pec 2 x po čtyrech velké kozli , potom do 10 hodin od slévárny navozili zpravidla 30 - 40 kocábek , 2x týdně 4 velké kozli od aparátu a 1 x týdně malé kozlíky po 6 od kuploven . A každý den na konec vlak se 4 cisternami od čištění vysoko pecního plynu. Jinak se chodilo ještě v sobotu asi 4 vlaky bylo to hlavně kvůli cisternám .
07.08.2016 (8:39)  
Paráda.

Dovolím si dotaz - jaká byla intenzita provozu na haldu? Děkuji.
06.08.2016 (21:41)  
Díky za tuto fotku,na lokomotývě stojí Honza Vrabec. Pokud máte ještě někdo fotky z Královodvorských železáren a měl by chuť se o ně podělit budu moc rád, jak jsem se tu už psal byl jsem na Hutní dráze od roku 1983 do roku 2003 jako fíra a jsou to pro mně drahocenné fotky a vzpomínky . Ještě jednou moc děkuji.
06.08.2016 (21:23)  
Milane, vždyť jsme se tam něco najezdili... Opravdu to bylo na začátku 80. let neskutečné...
06.08.2016 (20:47)  
Doba kdy nad Berounem vévodil obrys kouřící parní mašinky je dávno pryč, stejně jako Beroun pokrytý vápenitým prachem. Dnes tam zase mají dálnici...

Ale ty mašinky v polovině 80. let už u nás v Česku tou dobou nám připadaly neskutečné.
05.08.2016 (19:31)  
Provoz na teto drazce skoncil v parni trakci na prelomu let 1985/86, v motorove o neco malo pozdeji...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko