..: Photo Gallery - Photo details 709.524-3 :..
 

709.524-3


709.524-3Informace o fotografii:
 - Place: Lišnice
 - Datum: 10.1.2011
 - By: Robert Velechovský 
 - Comm.: Trat čepirohy-Počerady
 - Zobrazeno: 5581x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user Honza.tomi  mail  
Number of user's comments8 »fotek 0
12.04.2011 (19:44)  
krásná fotka. Oni se ty mašinky nezdají, ale opravdu si s tím poradí a že to zrovna lehký vlak není. A jestli mohu upozornit, je špatně uvedé číslo lokomotivy, není to lokomotiva 709.524 ale 709.704 dulního čísla 311. Lokomotivy 709.5 jsou z ČKD tzv.Mercedesky viz. fotografie 709.534
Registered user mfíra 
Number of user's comments6 »fotek 0
16.02.2011 (15:08)  
Před pár lety jsme to měli o pár kiláků dál, na vlečce Chemoptrolu. Ale jezdili tam dvě na kablíku. Nemohli jsme si to vynachválit, v podstatě to mělo vlastnosti čmeláka - utáhlo a ubrzdilo to to samé, mělo to ARR, motory Mercedes, které neukápli... Říkalo se jim Bob a Bobek :-) Když jsem s tím vážil, šlo tam nastavit 3 km/hod a vono to ty 3 kiláky drželo. Ty mašinky neměli chybu.
15.02.2011 (21:25)  
Neměl by někdo vyfoceného čmeláka MUS na tomto flíčku? Třeba 770 516?

PROST: V pohodě, kdyby tě zajímalo ještě něco, pisni SZ
Registered user PROST  mail  
Number of user's comments1220 »fotek 0
15.02.2011 (20:39)  
ad zaza: více hlav, více ví. Dík za info.
15.02.2011 (20:18)  
PROST: Ta oj je spřáhlo používané u důlních vozů. Lokomotivy jsou vybavené pro jízdu konvenčních vozidel i vozidel důlních, čili vozy LH40 a Talbot. Všechna důlní HV jsou takto vybavena všetně důlních 127, ta ale nemá tuto oj, pouze čep, do kterého se místo oka oje dá oko šroubovky...
Registered user PROST  mail  
Number of user's comments1220 »fotek 0
15.02.2011 (20:09)  
Aha, a ta oj bude asi tomahawk...
15.02.2011 (19:57)  
To je indiánský číro.
Registered user PROST  mail  
Number of user's comments1220 »fotek 0
15.02.2011 (19:52)  
Krásná, netradiční mašinka, která navazuje na vcelku bohatou tradici výroby lokomotiv v Česku. A je potěšitelné, že si i pouze se dvěmi nápravami a 36 tunami živé váhy poradí s tolika vozy, ve kterých se veze asi něco pod kotel nedaleké elektrárny. Zaujal mě vcelku netradičně řešený výfuk, skoro jako na traktoru. A i ta oj na předním spřáhlu vypadá jako z traktorové vlečky. (doufám, že ji něde na přejezdu nepřibral). Kompozičně bych možná nechal ještě pár desítek metrů popojet, abych neměl osamocený strom přímo v mašině a stožáry to mohly po stranách orámovat, zde vlevo již dost natěsno.
15.02.2011 (18:31)  
Jedou tady dost pomalu.Tak jsou v práci a nikam nepospíchají.
15.02.2011 (16:35)  
Zaza: o téhle lokomotivní řadě mám info v podstatě jen z výrobního prospektu a z Atlaslokomotiv.net, neviděl jsem ty mašiny nikdy naživo, ale proslýchá se, že prý umějí zastat i práci banglád. Po pohledu na tuhle fotku tomu už i věřím. Fakt se nezdají (-:

Autorovi ještě dík za pěkný a zajímavý dokument.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko