..: Galerie - Daten des Bildes 709.524-3 :..
 

709.524-3


709.524-3Informace o fotografii:
 - Ort: Lišnice
 - Datum: 10.1.2011
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Bem.: Trat čepirohy-Počerady
 - Zobrazeno: 5581x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Honza.tomi  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare8 »fotek 0
12.04.2011 (19:44)  
krásná fotka. Oni se ty mašinky nezdají, ale opravdu si s tím poradí a že to zrovna lehký vlak není. A jestli mohu upozornit, je špatně uvedé číslo lokomotivy, není to lokomotiva 709.524 ale 709.704 dulního čísla 311. Lokomotivy 709.5 jsou z ČKD tzv.Mercedesky viz. fotografie 709.534
Registrierter Benutzer mfíra 
Anzahl der geschriebenen Kommentare6 »fotek 0
16.02.2011 (15:08)  
Před pár lety jsme to měli o pár kiláků dál, na vlečce Chemoptrolu. Ale jezdili tam dvě na kablíku. Nemohli jsme si to vynachválit, v podstatě to mělo vlastnosti čmeláka - utáhlo a ubrzdilo to to samé, mělo to ARR, motory Mercedes, které neukápli... Říkalo se jim Bob a Bobek :-) Když jsem s tím vážil, šlo tam nastavit 3 km/hod a vono to ty 3 kiláky drželo. Ty mašinky neměli chybu.
15.02.2011 (21:25)  
Neměl by někdo vyfoceného čmeláka MUS na tomto flíčku? Třeba 770 516?

PROST: V pohodě, kdyby tě zajímalo ještě něco, pisni SZ
Registrierter Benutzer PROST  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1220 »fotek 0
15.02.2011 (20:39)  
ad zaza: více hlav, více ví. Dík za info.
15.02.2011 (20:18)  
PROST: Ta oj je spřáhlo používané u důlních vozů. Lokomotivy jsou vybavené pro jízdu konvenčních vozidel i vozidel důlních, čili vozy LH40 a Talbot. Všechna důlní HV jsou takto vybavena všetně důlních 127, ta ale nemá tuto oj, pouze čep, do kterého se místo oka oje dá oko šroubovky...
Registrierter Benutzer PROST  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1220 »fotek 0
15.02.2011 (20:09)  
Aha, a ta oj bude asi tomahawk...
15.02.2011 (19:57)  
To je indiánský číro.
Registrierter Benutzer PROST  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1220 »fotek 0
15.02.2011 (19:52)  
Krásná, netradiční mašinka, která navazuje na vcelku bohatou tradici výroby lokomotiv v Česku. A je potěšitelné, že si i pouze se dvěmi nápravami a 36 tunami živé váhy poradí s tolika vozy, ve kterých se veze asi něco pod kotel nedaleké elektrárny. Zaujal mě vcelku netradičně řešený výfuk, skoro jako na traktoru. A i ta oj na předním spřáhlu vypadá jako z traktorové vlečky. (doufám, že ji něde na přejezdu nepřibral). Kompozičně bych možná nechal ještě pár desítek metrů popojet, abych neměl osamocený strom přímo v mašině a stožáry to mohly po stranách orámovat, zde vlevo již dost natěsno.
15.02.2011 (18:31)  
Jedou tady dost pomalu.Tak jsou v práci a nikam nepospíchají.
15.02.2011 (16:35)  
Zaza: o téhle lokomotivní řadě mám info v podstatě jen z výrobního prospektu a z Atlaslokomotiv.net, neviděl jsem ty mašiny nikdy naživo, ale proslýchá se, že prý umějí zastat i práci banglád. Po pohledu na tuhle fotku tomu už i věřím. Fakt se nezdají (-:

Autorovi ještě dík za pěkný a zajímavý dokument.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko