Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
225.002-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 3.3.2012 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 31452x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Protoze do asie asi jeste nekuractvi nedorazilo a kazdy tam huli jak fabrika.
06.03.2012 (8:46)
konema: Za ty kuřárny si dej facku. Na kuřáky, kouřem obtěžující a popelem znečišťující veřejné prostory, by se měla vyhlásit lovecká sezona.
06.03.2012 (8:23)
konema : Presne tak, ruske nebo ukrajinske vlaky maji bezne 20 ale i vic vagonu. Podobne tomu bylo i u nas, kdy pred 25 lety byly celkem bezne videt vlaky s 15 - 20 vagony ....
Dále je ještě třeba zřídit v tom novém vlaku pár kuřáren.
Mohu se zeptat proč?
Mohu se zeptat proč?
v dálkové dopravě jsou zvyklí na mnohem delší vlaky. Loni v září jsem jel ze Lvova směrem na Čop/Buadpešť/Košice 22.,tedy posledním vagonem ze Lvova... Denní vnitrostátní rychlík do Lvova měl kolem 18-19 vagonů. Místenky jsou v ceně jízdenek a v dálkové dopravě se dá každé sedadlo přestavět na lehátko. To si u něčeho podobného elefantům nedokážu představit. Dále je ještě třeba zřídit v tom novém vlaku pár kuřáren.
to Franta Plasek, podla foto z diskusie v prislusnom vlakne na k-reporte a fotiek na facebooku, to ma sedadla od Borcadu, v 2. triede Regio+ a v 1. triede Comfort co mi na tie dlhe ukrajinske streky nepride ako 2x pohodlne. A v porovnani s takym Kissom pre Westbahn mi cely interier pride ako chudobny pribuzny...
05.03.2012 (20:54)
IC 522 Zlínský Expres ..Vy víte, jaké sedačky má tahle verze??? Jestli ano, dejte prosím nějaký odkaz...
V porovnání se sovětským průjezdným profilem je to v podstatě malé, kdejaká električka je širší, jen ne tak vysoká :o) A šest vozů - v dálkové jsou zvyklí na trochu jinší počty, i ty električky jsou běžně pětivozové...
Ale ono to zas tak dlouhý neni, vemte si, že po Praze jezdí často dva Ešusy spojený a lidi pořád stojí. Pár by se jich určitě využilo i u nás v příměstský opravě.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko