Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 61.001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vác-Alsóváros - Sződ-Sződliget - GPS: 47°45'3.277"N, 19°9'27.279"E » - Datum: 23.1.2011 - Autor: Loránd Gábor Nagy - Zobrazeno: 5165x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Astartoth: No jo, ono je to na Wikipedii uvedeno, tudíž to je 100% pravda. Někdy je dobré se seznámit s více zdroji a ještě lépe s těmi, které vycházejí z dobových dokladů a studia archívů.
Pokud tě to trochu zajímá, tak je to rozvedeno v komentářích pod touto fotkou.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/hist/hist043.html
Pokud tě to trochu zajímá, tak je to rozvedeno v komentářích pod touto fotkou.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/hist/hist043.html
Drahoš Švestka: NOHABy původem patrně z Dánska (???) jezdily také v Německu u Bayrische Oberlandbahn (BOB) z Mnichova směrem k Alpám v době, kdy se jim nedařilo s mechanicky příliš složitými motorovými jednotkami INTEGRAL z rakouských Jenbacher Werke (cca 2003?). Nevím, zda INTEGRALy dosud jezdí, u BOB jsem svého času viděl TALENTy.
Protože dolary.
Jen poznámka k panu Švestkovi a výčtu zemí s Nohabkama. SJ nikoliv, ve Švédsku jezdily jen secondhandy u soukromníků. Naopak 4 nové stroje koupily i CFL.
Jen poznámka k panu Švestkovi a výčtu zemí s Nohabkama. SJ nikoliv, ve Švédsku jezdily jen secondhandy u soukromníků. Naopak 4 nové stroje koupily i CFL.
A co BR119, kterou Nemci zadali do Rumunska a nasledne zmetky zcela prebudovali po svem? V tom taky RVHP nemelo prsty?
Wikipedia se ohledne NOHABek tedy myli? Jisteze se mylit muze, je to verejna encyklopedie, proc ale madarsko nekoupilo jen Nohabky a nezustalo bez sergeju?
Wikipedia se ohledne NOHABek tedy myli? Jisteze se mylit muze, je to verejna encyklopedie, proc ale madarsko nekoupilo jen Nohabky a nezustalo bez sergeju?
Laďuša: Nepovede, ale bojovat se s tím musí. My jsme zde už vycvičení. S železnou neochvějností se zde čas od času objeví tato témata:
1. sovětský zákaz výroby dieslových lokomotiv vyšších výkonů v ČSSR
2. druhá kolej na Mostě Inteligence
3. jízda s jedním či dvěma smetáky
4. rychlostníky horní, dolní, kulaté, šišaté a vejčité
5. profláklé záběry (Dolní Loučky, Bezpráví, Tatry aj.)
6. přijímání fotek na základě kamarášoftu se správci
7. šablonovité focení dle pravidel ŽP striktně vyžadované správci
to jsou takové místní evergreeny.
1. sovětský zákaz výroby dieslových lokomotiv vyšších výkonů v ČSSR
2. druhá kolej na Mostě Inteligence
3. jízda s jedním či dvěma smetáky
4. rychlostníky horní, dolní, kulaté, šišaté a vejčité
5. profláklé záběry (Dolní Loučky, Bezpráví, Tatry aj.)
6. přijímání fotek na základě kamarášoftu se správci
7. šablonovité focení dle pravidel ŽP striktně vyžadované správci
to jsou takové místní evergreeny.
240.025: Kde ses takové nesmysly o zastavení nákupu NOHABek a ukončení výroby pomerančů na popud SSSR dozvěděl?
topič: dodávky NOHABek byly "zastaveny" na popoud SSSR, nejspíše pro to, že Nohabky nebyly "z těch správných zemí" a nejspíše byly i lepší... nějak mi to připomíná současnost.... stejný osud potkal Pomeranče, 860... a je mi úplně u ... že jezdí čmeláci a T3 po celém východním bloku :(
Topiči, dle wikipedie RVHP zatrhlo Maďarům dalši nákupy Nohabů a museli koupit Sergeje...
240.205: A proč může SSSR za to, že těch lokomotiv není víceš? Nějak nevidím souvislost.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko