..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.114-3 :..
 

162.114-3


162.114-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Velké Losiny zastávka - Loučná nad Desnou-Filipová
 - Datum: 15.9.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5312x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
17.09.2016 (17:42)  
ČD jsou akciovka, 100% vlastněná státem, čili hned ve dvou bodech zásadně odlišný případ. Kde přesně vidíš tu ohnutou logiku, zirecku?
registrovaný uživatel dude03 
Počet komentářů uživatele4 »fotek 0
17.09.2016 (17:40)  
(gp): ptát se jestli si nejstarší elektrifikovaná trať na evropském kontinentě "zasloužila" elektrizaci, je podle mého celkem mimo mísu; ta trať za posledních 113 let jinou trakci nezažila
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
17.09.2016 (16:39)  
Pizza: Bechyňka a Lipenka si podle Tebe elektrizaci zasloužily?
17.09.2016 (16:36)  
NIcKON: Takže ČD jsou taky soukromou firmou, takže ať si hospodaří, jak chtějí. To je pouze logika ohnutá ve jménu slovičkaření.
17.09.2016 (15:20)  
A SOÚD je snad státní orgán? Pokud vím, je to svazek obcí :) A dobrovolný svazek obcí dle zákona o obcích je z pohledu zákona právnickou osobou. Čili ta trať je soukromá.
17.09.2016 (15:05)  
Vlaky z Olomouce budou. Hlavní cíl je prodloužení pod sjezdovky a přímé vlaky/vozy z Brna.
17.09.2016 (14:34)  
Ta trať je, pokud vím, soukromá. To že si ji vlastníci elektrifikovali, do toho nám řekl bych nic není.
Jestliže ji elektrifikovali s přispěním dotace EU, tak nám do toho s dovolením něco je :-) Navíc není soukromá, patří SOÚD.
Každopádně souhlasím s tím, že elektrifikace trati bude přínosem, ovšem až po zavedení přímých vlaků z Olomouce.
17.09.2016 (14:05)  
Ta trať je, pokud vím, soukromá. To že si ji vlastníci elektrifikovali, do toho nám řekl bych nic není.
Ostatně pánbu zaplať za každou zadrátovanou štreku. Závislost na naftě není z dlouhodobého hlediska nic dobrého.
17.09.2016 (12:01)  
Nicméně to nerve uši při každém rozjezdu i brzdění a nevytřásá z lidí duši na každé nerovnosti. A má to zřejmě i klimatizaci, o té si regina také může nechat jen zdát.
17.09.2016 (12:00)  
Pořád si nejsem jist, jestli tak drahá investice (350 mil.) byla dobrý nápad.
Je ta trať tak moc využívaná, že si tohle zasloužila?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko