Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.114-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velké Losiny zastávka - Loučná nad Desnou-Filipová - Datum: 15.9.2016 - Autor: malard - Zobrazeno: 5312x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
ČD jsou akciovka, 100% vlastněná státem, čili hned ve dvou bodech zásadně odlišný případ. Kde přesně vidíš tu ohnutou logiku, zirecku?
(gp): ptát se jestli si nejstarší elektrifikovaná trať na evropském kontinentě "zasloužila" elektrizaci, je podle mého celkem mimo mísu; ta trať za posledních 113 let jinou trakci nezažila
NIcKON: Takže ČD jsou taky soukromou firmou, takže ať si hospodaří, jak chtějí. To je pouze logika ohnutá ve jménu slovičkaření.
A SOÚD je snad státní orgán? Pokud vím, je to svazek obcí :) A dobrovolný svazek obcí dle zákona o obcích je z pohledu zákona právnickou osobou. Čili ta trať je soukromá.
Vlaky z Olomouce budou. Hlavní cíl je prodloužení pod sjezdovky a přímé vlaky/vozy z Brna.
Ta trať je, pokud vím, soukromá. To že si ji vlastníci elektrifikovali, do toho nám řekl bych nic není.
Jestliže ji elektrifikovali s přispěním dotace EU, tak nám do toho s dovolením něco je :-) Navíc není soukromá, patří SOÚD.
Každopádně souhlasím s tím, že elektrifikace trati bude přínosem, ovšem až po zavedení přímých vlaků z Olomouce.
Jestliže ji elektrifikovali s přispěním dotace EU, tak nám do toho s dovolením něco je :-) Navíc není soukromá, patří SOÚD.
Každopádně souhlasím s tím, že elektrifikace trati bude přínosem, ovšem až po zavedení přímých vlaků z Olomouce.
Ta trať je, pokud vím, soukromá. To že si ji vlastníci elektrifikovali, do toho nám řekl bych nic není.
Ostatně pánbu zaplať za každou zadrátovanou štreku. Závislost na naftě není z dlouhodobého hlediska nic dobrého.
Ostatně pánbu zaplať za každou zadrátovanou štreku. Závislost na naftě není z dlouhodobého hlediska nic dobrého.
Nicméně to nerve uši při každém rozjezdu i brzdění a nevytřásá z lidí duši na každé nerovnosti. A má to zřejmě i klimatizaci, o té si regina také může nechat jen zdát.
17.09.2016 (12:00)
Pořád si nejsem jist, jestli tak drahá investice (350 mil.) byla dobrý nápad.
Je ta trať tak moc využívaná, že si tohle zasloužila?
Je ta trať tak moc využívaná, že si tohle zasloužila?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko