..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.114-3 :..
 

162.114-3


162.114-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Velké Losiny zastávka - Loučná nad Desnou-Filipová
 - Datum: 15.9.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4569x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3313 »fotek 0
19.09.2016 (16:09)  
pro (gp):

nejak jsem stále nespolkl onen rozdíl, mezi úcetní (danovým) odpisem a ekonomickým odpisem. Ale na rozdílech v úrovni optimalizace se asi shodneme.

Pokud jde o PVE Dlouhé Stráne, i CSAV se kdysi vyjádrila k projektu kladne (i kdyz tehdy, resp. puvodne slo o 4 vyzkousené turbogenerátory a ne o 2 prototypy). Ale i tak jim dal zivot za pravdu.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele528 »fotek 0
19.09.2016 (13:48)  
stoupa: já bych řek', že je to dost jedno. Místní velkoelektrárna už si na sebe vydělala skoro tolikrát, kolikrát už byla prohlášena za nerentabilní a zbytečnou. Optimalizuj v takovém prostředí energetiku vozby, když každé vozidlo technicky přežije dvojnásobek své účetní životnosti a během té se stihne dvakrát změnit příslušná legislativa.
18.09.2016 (23:46)  
Zirecek: Potenciál na trati Uničov-OL? Na většině spojů během dne kapacitně stačí Trionova. Ve špičkách je cestujících víc, hlavně mezi Olomoucí a Šternberkem.... Nějak si neumím představit těch 160 km/h. Klasický osobák to nevyužije, a že by se tam uživily rychlíky pro takovou rychlost? Do Uničova, který má 12 tis. obyvatel?

To by byla ještě větší blbost, než tzv. Boskovická spojka. Nové napojení lokálky z Boskovic na hlavní trať, aby mohly být zavedeny přímé vlaky do Brna. Desítky miliard na pohodlnější přepravu cestujících, kteří se dnes vejdou do Regionovy.
18.09.2016 (23:05)  
Ona ta trať údolím Desné je něco jako taková mezivesnická tramvajová linka. Prochází většinou vesnicemi nebo těsně kolem nich. Po převedení tratě na svazek obcí přibylo zastávek, takže se stojí pomalu u každého smrku. Požadavek na četnost spojů je taky vysoký a bohužel Desnonovy měly problém se vejít do nějakého taktu. Elektrické jednotky mají přece jen větší akceleraci. (I když teda Pantera zrovna nepovažuji za výhru. Stadler by dodal určitě něco pohodlnějšího a tiššího.....)
Z hlediska ekonomického se investice nezaplatí. Díky lepšímu a rychlejšímu spojení s Olomoucí sice nějaký cestující přibude, ale nebudou to stovky a už vůbec ne tisíce cestujících. Jestli někdo, kdo bydlí na nějakém sídlišti v Ol, jezdil s lyžemi nebo s kolem do Jeseníků autem, tak nevěřím, že pak ráno vstane, vezme lyže nebo kolo, půjde na tramvaj, pak přejede půlku Ol než dorazí na Ol hl. n., aby následně jel do Koutů n. D. na sjezdovku.... Většina dál využije auto.
Nicméně, vzhledem k počtu vlaků, které tam jezdí, budou ty dráty víc využité, než dráty některých Jihočeských tratí, které se v posledních létech taky elektrifikovaly...
18.09.2016 (21:39)  
Ví někdo, co jsou ty tabule se třemi různobarevnými pruhy nahoře na sloupech TV? Dosud jsem si toho nikde nevšiml. Souvisí to třeba nějak se sekcí v pozadí?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3313 »fotek 0
18.09.2016 (15:50)  
pro (gp):

:-) asi ti zase nedali skolení... Optimalizace je zcela jiná dle úrovne a úhlu pohledu. Zcela odlisne vyjde stát - kraj - lokalita, a také vlastník dráhy - vlastník/provozovatel dopravních prostredku. Nad to je komercní ujednání stran. Ve velké míre neverejné. Já tem klukum z firmy Enegotis proste verim, ze si to spocítali správne.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele528 »fotek 0
18.09.2016 (12:32)  
dude03: při vší úctě k šedinám Bechyňky - v době jejího vzniku argumenty pro elektrickou lokálku převážily argumenty proti, o nic jiného nejde. Po 113 letech technického vývoje tomu není jinak. V situaci, kdy dlouhodobě převažuje názor, že elektrická vozba je vhodná pro vytížené trati a v důsledku efektivní elektrická vozidla pro lokálky nejsou, se pokus zvládnout elektrický provoz dostupnými prostředky (tedy těmi pro hlavní trati) jeví jako nehospodárný.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3313 »fotek 0
17.09.2016 (23:18)  
pro zirecek a spol

Nejak nemám pochybnosti (s historickou znalostí uvedených osob), ze v tomto prípade energetický i ekonomický propocet sedí. Svaz obcí Desná má lokální význam a na této úrovni je i optimalizováno. Po povodních (SDZC tehdy nebylo) jim ani nic jiného nezbylo, nez myslet hlavne na sebe a konat.
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele357 »fotek 0
17.09.2016 (21:22)  
Možná je to bizar (tedy spíše určitě), nicméně to nehraje žádnou roli, vzhledem k tomu, že takovýto provoz nebude pravděpodobně trvat déle, než do letošního prosince.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2682 »fotek 0
17.09.2016 (21:16)  
Tak jako dočasné řešení na půl roku bych to neviděl tak hrozně.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko