..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.114-3 :..
 

162.114-3


162.114-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Velké Losiny zastávka - Loučná nad Desnou-Filipová
 - Datum: 15.9.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5312x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
17.09.2016 (21:08)  
Bizar jak má vypadat. Obávám se, že takovýto provoz vyprodukuje ještě více CO2 než regína (dohromady nějakých 130 tun /regína má 40 t/, navíc objíždění na koncích trasy)... Při pomyšlení na toho, kdo tomu schválil dotaci, se mi otevírá kudla v kapse.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.09.2016 (20:35)  
Však až tam ČD nasaděj 460ky, tak budou rvát uši při brždění xD
17.09.2016 (18:35)  
stoupa: Ekonomický postup výpočtu přínosu elektrizace žel. tratí při posuzování ekonomiky žel. staveb financovaných EU je takový, že většinou nevyjde, :-). Takže se přínosnost stavby musí dohánět na jiných ukazatelích - rychlosti, úspora lidí, souprav, bezpečnost, interoperabilita, cestující, nástupiště, apod. U této stavby se nedělala kompletní rekonstrukce kolejí, tudíž nákladnost stavby byla menší než v obvyklých případech kompletní přestavby všeho. Aktuální případ je zadrhávání stavby Olomouc - Uničov, kde je kompletní přestavba, zadrátování, rychlost na 160 km/h a stejně je ekonomický výpočet na štíru, přestože je to trať s vysokou frekvencí cestujících a s dalšími možnostmi růstu do budoucna.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
17.09.2016 (18:30)  
Svaz obcí Desná: Na jeho vzniku se spolupodíleli i chlapi, co staveli a zprvu provozovali i PVO Dlouhé Stráne. Tezko byste hledali vetsi odborníky na energetiku, et item elektrizaci trati. A vzhledem k tomu, ze tam ti chlapi i bydlí, bude jiste i ekonomický výpocet OK.
17.09.2016 (18:24)  
Tak proč jsi mluvil o ČD?
Příště to zkus bez invektiv a falešných argumentů. Pak si třeba porozumíme.
17.09.2016 (18:20)  
Stále si nerozumíme. Reagoval jsem na Tvůj komentář "že nám do toho nic není".
17.09.2016 (18:17)  
A co to mění na faktu, že ŽD jsou soukromé koleje a SŽDC nikoliv? A co s tím mají společného ČD, které jsi do toho zatáhl? Myslím, že tu ohýbáš logiku ve jménu slovíčkaření.
17.09.2016 (18:12)  
Tak jinak: ŽD (Železnice Desná) a SŽDC mají stejné zdroje financí - SFDI, EU. ŽD dostává více financí na 1 km tratí než SŽDC, tak lze říci, že občanům do toho něco býti může. Nemám nic proti ŽD, je to funkční ukázka toho, že to jde i jinak.
17.09.2016 (17:57)  
A ony koleje patří ČD? To je mi novinka.
17.09.2016 (17:54)  
Veřejná služba je u obou subjektů. Dále nemám potřebu to pitvat.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko