..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Václav Vrtěna":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Posun zakázán!Spíše sem to napsal, aby to věděli i ti méně seznámeni z obsluhy lokomotiv. U 842 manometr ukazuje i při vypnutém řízení, protože je napojen na vzduchové potrubí (jak jsi už jednou psal). S rychloměrem si nejsem jist. Na 100 procent ukazuje registrační, ale ten je na 842 umístěn až za hlavou.
To co jsem psal bylo to co jsem viděl na jednom stroji a to co jsem si vydedukoval ze schemat zapojení řady 714. Kde je na směrové páce a na klíčku od brzdy namalovém koncák, ale ten na budíky nemusí mít vliv. Propojení jsem mezi nimi nenašel (nemám kompletní schéma loko).
A když jsem se na fotku podíval pořádně, tak vidím, že směrovou páku má strojvedoucí danou u sebe. Takže je možné, že motory jsou opravdu stopnuty (psal sem poze že je má možná nastartovány, vysvětlení pro rejpali). Tož bych chtěl vyzvat autora fotky, ať nám to obhasní, jestli byly nastartovány nebo nebyly... :-D Ale i kdyby to bylo pouze "narafičeno" tak je to fotka, ze které je cítit atmosféra okamžiku a jsem rád, že ji vidí i běžní lidé...
14.05.11 - 12:35
Posun zakázán!Martine, jakmile přecházíš z jednoho pultu na druhý, tak musíš přenést klíček brzdy a směrovou páku. Obě mají spínače poloh, aby jsi nemohl nastartovat motory z druhého pultu. To stejné jsem si myslel taky, ale byl jsem vyveden z omylu názornou ukázkou. Při MM prohlídce 842, kdy se zkouší motory z obou stanovišť a při přepnutí klíče řízení opravdu dojde k nulovému napětí na budíkách a motory jsou stále ve volnoběžných otáčkách. Jednou jsme tam měli na PO 714 (číslo nevím) a po nastartování to bylo to samé, nicméně je to možná ojedinělá úprava. V Brně je naprosto normální, že se při posunu na 714 ovladá loko pouze z jednoho pultu.14.05.11 - 11:39
Posun zakázán!Tak si v duchu říkám jak vypadá návěst "obsazeno osobami" a jak je jí možno dosáhnou na stroji, jež má pouze bílé a červené světla a jak je možno toto poznat pohledem na stanoviště a hlavně JAK to tam navolit.
Pro doplnění, denní návěst je žlutý praporek s modrým svislým pruhem a noční žluté světlo s modrým svislým pruhem uprostřed, které je možno použít i jako denní návěst.
Strojvedoucí by mohl dojet tak daleko, jak by mu stačila nafta a byla postavena VC. To že nejsou budíky na hodnotách neznamená, že není předané ovládání na "druhé" stanoviště. Pak jsou budíky v nulové poloze.
14.05.11 - 10:29
363.503-4 + 363.502-6Pokud tuto rekonstrukci dělá PARS NOVA, tak jen doufám že to neodflákli jako u reko 842. Jinak kolegům z Carga vůbec nezávidím...10.05.11 - 22:02