Komentáře uživatele "Komín":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Stadler Kiss ZSSK | Slovensko zase napřed? Tak to je hodně odvážný tvrzení, po naprosto nesystémovym nákupu pouhejch 6 kusů jednotek - ať už jakejchkoli -, který budou jezdit křížem krážem po celym Slovensku, aby se ukázaly pokud možno všude. Ještě víc pokulhává pak termín "zase":) | 10.05.23 - 22:58 |
362.078-8 | Lichoběžníky už jsem neviděl ani nepamatuju. | 04.02.22 - 10:30 |
771.093-2 | Jonáš: kdepak, dráha byla dráhou, když jezdily ještě páry. Kdepak nějakej dýzl, to jsou novoty:)) | 17.04.21 - 15:07 |
220.024 | No upřímně, moc jiných tratí mimo těch, co směřují do Atén, není. Spojnice Atén se Soluní se dle mých informací již roky modernizuje, na již modernizovaných úsecích je tuším 160? A úsek zobrazený na fotce by měl být přeložen do nové stopy, tam by snad mohlo být i 200, ale je to jen odhad. Jinak mimo tuhle linii to bude asi dost bída. | 05.07.18 - 7:48 |
80-90.730 railjet + 1216.233-7 | Je zábvné pozorovat, že když se ona vysněná vozidla dostanou na české koleje, najednou už na skvělosti zejména v očích místního šotoušstva ztrácí. Nejdříve to potkalo pedolino, dnes koukám již i dříve tolik opěvovaný railjet. Tráva za plotem je zelenější, to je jediná informační hodnota, kterou tyto komentáře mají. PS: český railjet má business třídu také, avšak pouze v šesti sedadlech. | 17.05.18 - 17:32 |
TGV PBA 4539 | Mně design TGV Sud-est připadá rozhodně nadčasový, je to už 40 let a to bych v žádném případě nehádal. Stále na mě působí jako velmi moderní vozidlo. | 14.05.17 - 17:30 |
541-105 | víc místa, než by tam podle mě mělo být Nejspíš čistě subjektivní záležitost. Pravdou je, že můj dojem je stejný, nicméně byla-li by lokomotiva dál, je ve sloupu, a byla-li by ještě dál, už je moc daleko. Takže takhle je to asi nejlepší řešení. | 11.05.17 - 18:48 |
E-1403 | Daniel Rohlíček: kupodivu vlaky v Maroku jsou docela pěkné, takovýhle osobní vlak je standardní věc. V čele je lokomotiva Prima z produkce francouzského Alstomu. Lapil, Astartoth: už dle poznámky lze hádat, že to prázdné místo bude prostor pro budoucí VRT :) | 10.05.17 - 8:54 |
750.118-2 | Trakia: tak minimálně s těmi vlaky se mýlíte. Račte si prohlédnout graf vývoje osobokilometrů na síti ČD od roku 1994, od něhož bylo nejvíce osobokilometrů v roce 2015. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12919650_839845876125817_7901610325933977806_n.jpg?oh=7d35b05ab893bb01c8fc8034a97c5209&oe=597DC544 | 05.05.17 - 22:20 |
350.001-4 | Bezpochyby. 12vozová souprava by se krásně rozdělila na 6 a 6 (nebo 7 a 7, některé jsou delsi), a to je pořád docela slušný vlak. Už několikrát jsem nad tim přemýšlel a můžu říct, ze mi to přijde skoro až otřesné, totální páteř a rychlíky pouze 1* za 2 hodiny? Sice jsou tam ještě IC, ale ta zastavují jen velmi omezene a přes den jich jezdí dost málo. Nakonec me překvapilo i to, ze též na hlavní trati Bratislava-N.Z.-Štúrovo jedinou dálkovou vrstvou jsou EC jedoucí 1* za 2 hodiny (s výjimkou asi 2 podílových rychliku odpoledne pouze v prac. dny ). | 07.04.17 - 7:00 |