Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
350.001-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Gánovce - Poprad-Tatry - Datum: 2.4.2017 - Autor: Junior - Pozn.: R 610 - Zobrazeno: 3526x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Bezpochyby. 12vozová souprava by se krásně rozdělila na 6 a 6 (nebo 7 a 7, některé jsou delsi), a to je pořád docela slušný vlak. Už několikrát jsem nad tim přemýšlel a můžu říct, ze mi to přijde skoro až otřesné, totální páteř a rychlíky pouze 1* za 2 hodiny? Sice jsou tam ještě IC, ale ta zastavují jen velmi omezene a přes den jich jezdí dost málo. Nakonec me překvapilo i to, ze též na hlavní trati Bratislava-N.Z.-Štúrovo jedinou dálkovou vrstvou jsou EC jedoucí 1* za 2 hodiny (s výjimkou asi 2 podílových rychliku odpoledne pouze v prac. dny ).
06.04.2017 (23:33)
Tak osobáky jsou jedna věc, já tu řeším hlavně rychlíkové spojení. Nebo aspoň pro mne je představa, že pojedu z Popradu do Košic zastávkovým osobákem 2 hodiny, ne úplně příjemná... Ano, nasekat spoustu osobáků se dá vždycky, ale to dokáže efektivně pokrýt pouze místní dopravu, kdo bude chtít jet delší štreku a nepojede mu časově atraktivní rychlé spojení, už asi radši zváží auto nebo autobus, pokud v rozumné relaci existuje také. Proto bych se přikláněl ke zhuštění taktu i rychlíků, klidně za cenu zkrácení souprav těchto "páteřních" rychlíků BA-KE o nějaké vozy, protože by se minimálně část lidí téměř jistě přesunula do těch "mezivlaků".
06.04.2017 (21:54)
Tak při současném tempu nárůstu cestujících asi bude třeba časem směřovat spíše k zavedení taktu hodinového po celý den a s kratšími soupravami (minimálně v nejvytíženějších úsecích, třeba Poprad - Košice), ovšem jak tu bylo zmíněno, kde se na to vezmou vozidla a lidi, to je ve hvězdách. Tenhle naprosto mrtvý přístup ZSSK, kdy aspoň malou nadějí je současné testování vectrona, je doopravdy na pováženou...
Nevím, nevím, zda se někde v Česku podaří vyfotit takového hada. Pěkný vlak, včetně mašiny. Ale je to odvaha, otočit pod Tatrami objektiv do vnitrozemí :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko