..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 193 194 195 196 197 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.259-8Krásný pozdní podzim. Ve středních Čechách byla tou dobou hnusná inverzní deka (stejně jako teď).24.11.11 - 9:26
162.014-5Honza, jouda: silnice zjevně dřív vedla jižně od trati.24.11.11 - 9:25
162.012-9A je vůbec nutno u těch vozů obnovovat nátěr? To, s čím přišly z Rakouska bude nejspíš nějaký velmi kvalitně provedený PUR, který přežije věky i zacházení u ČD. Jiná věc ovšem je, zda není nutno platit studiu Najbrt provize za co nejvíc přetřených vozidel...24.11.11 - 9:22
850.030-8Hezké. O jakou akci se jednalo? "Krokodýli" se v Podkrkonoší vyskytlovaly poměrně krátce ve 2. polovině 60. let, když nahradily parní osobní vlaky (354.1, 464.0) a poté ustoupily řadě M 296.2. Určitým pozůstatkem bylo několik vlečných vozů Balm-d (Bmx, 050), které ještě v 90. letech byly v domovské stanici Trutnov hl. n.23.11.11 - 8:10
555.0153 + pk 464.008P. Holub/topič: Kdysi se někde psalo, že se v 60. letech hledala výkonnější náhrada za 464.0 pro trať Nymburk - Česká Lípa - Rumburk. Uvažovalo se o 475.1. Ztroskotalo to však na tom, že se tato řada nevešla na točnu v Rumburku, a tak padla volba na 477.0.23.11.11 - 7:49
118.770-7Z náhledu jsem podezříval Trainmaniaka, že Rohovem právě projel peážní vlak DR...:-)22.11.11 - 13:00
434.208Zobrazená mašinka byla v době snímku ještě možná v rychlíkové službě - určitě v létě 1975 vozila mezi Trutnovem a Svobodou nad Úpou přímé vozy z Prahy od rychlíku, který později nesl jméno "Úpa".20.11.11 - 21:20
ES 499.019 + ES 499.015Pamatuje si někdo, kolik tam bylo těch mechanických ranžírek? Na fotce jsou vidět tři, ale bylo jich tam víc. Pět??? Konec mechanik na tomto zhlaví byl, pokud se dobře pamatuji, na jaře 1984...20.11.11 - 19:17
1502 Iranian runnerHřížák: soudil bych na E 18918.11.11 - 18:41
ČS2 506Že by působnost Studia Najbrt zasahovala i na Ukrajinu?:-)18.11.11 - 14:05