..: Fotogalerie - detaily fotografie ES 499.019 + ES 499.015 :..
 

ES 499.019 + ES 499.015


ES 499.019 + ES 499.015Informace o fotografii:
 - Místo focení: Praha hlavní nádraží
 - Datum: 24.6.1982
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Pozn.: EEx 74 "Hungaria" se "vzorně"
udržovanými stroji RD
Bratislava
 - Zobrazeno: 12043x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
22.11.2011 (12:30)  
eurostar: Muj tatík 41 let praxe má též podobný názor :-) 40let co jsem u dráhy se pořád šetří a kupodivu neušetřilo se za ty léta nic..........:-)
21.11.2011 (12:46)  
Proč bych to nemyslel vážně? pokud je někdo prase, tak je jedno, jestli kolem sebe dělá nepořádek na stanovišti nebo třeba v kanclu nebo ordinaci nebo v autě. Jinak kdo konkrétně tam ten bordel dělal nemůžu hodnotit.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
21.11.2011 (12:31)  
ikkyu: To hadam nemyslis vazne. Pokial skutocne myslis odpadky na stanovisti firu tak to silno pochybujem. A aj tak tymi gorilami na Ex ci Ec vecsinu casu a kilometrov jazdili/jazdia ceski firove.
21.11.2011 (10:45)  
Eurostar: no nevim, pokud někdo hází odpadky pod sebe na podlahu, tak to snad s financovánim železnice nijak nesouvisí, ne? To maximálně vypovídá o tom, co je to za člověka.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
21.11.2011 (10:01)  
V náhledu nádhera - 8 MW na vlaku se nevídalo často.

K diskusi níže: :-) Aneb, ako sa po príchodu do RD Blava z Krysy stala Gorila ......
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
20.11.2011 (23:46)  
for eurostar: když je někdo čuně, nepomůže mu ani milion z Marsu, natož nějaký drobný z Phy ...
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
20.11.2011 (23:10)  
Mozno keby tak to tolko omielane RD Bratislava dostavalo viac penazi od Prazskeho ministerstva dopravy tak by to vypadalo inak. A banany cistotou a skvelou udrzbou tiez nejak nesrsali viz dnesny technicky stav rovnaky ako pri gorilach. Hold ako povedal jeden fira z Blavy s 30 rocnou praxou: Na dopravu sa vzdy sralo...
20.11.2011 (19:49)  
Rabín: Já bych se klonil k těm 5. Na "Sakrabonce" byly určitě 2. Zkusím ještě pročmuchat jiné záběry z těch končin,vechtři a výpravkové z těch dob by si taky mohli zavzpomínat..
20.11.2011 (19:17)  
Pamatuje si někdo, kolik tam bylo těch mechanických ranžírek? Na fotce jsou vidět tři, ale bylo jich tam víc. Pět??? Konec mechanik na tomto zhlaví byl, pokud se dobře pamatuji, na jaře 1984...
20.11.2011 (17:04)  
Ono taky jízda po těhle kolejích okolo zmiňovaných ranžírek ještě později i po 15 letech pořádně prověřovala podvozky a obruče na kolech vagonů i lokomotiv. Pamatujete na ty zvuky když se vlak kroutil od Hrabovky po těch spojkách? Vrrrrrr-křus-křus-prásk ....
Nedej bože stát přitom v uličce u hajzlíku očekávajíc výstup...To byl člověk domlácenej jako by s ním vymalovali hospodu :-):-):-) Pak ty stroje nějak udržujte že....Uklepanejch spojů, kontaktů, apod by se dneska na těhle mašinkách už asi nikdo nedopočítal....Dyť to bylo ran co to schytalo za ty léta...je div že dodnes při tom co nalítaj drží furt tak ňák pohromadě.... :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko