..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
714.028-8 + 714.004-9Nickon: to je výlukové řazení, normálně tam jezdí 814.2. K roztržení nedojde, protože je to postrk, nikoliv závěs.23.04.18 - 17:32
E 499.112Jackub: rozdíl je v tom, že ten režim s rudou hvězdou řada z nás aktivně vytvářela (nebo ho vytvářeli rodiče a prarodiče a tito na nás působili), tudíž je ve společnosti vyšší míra tolerance k hvězdě. "Aktivní účastníci" nacistického režimu jsou vesměs mrtví, nebo odsunutí.19.04.18 - 14:56
754.049-5Bývalo tam 70, teď 100...12.04.18 - 9:01
720.097-5Dovolím si upozornit - myslím, že to za pozornost stojí - že vozy pocházejí z někdejší "Viedenské električky", nyní u Railway Capital http://www.railwaycapital.cz/kdo-jsme_/nase-vozidla03.04.18 - 14:35
163.243-9NIcKON: :-)))

Když to uhlí před lety začínalo jezdit po železnici (1996?), vyšel v časopise Železničář článek popisující strázně železničářů při sestavování potřebného množství souprav vozů Eas; co si vzpomínám, šlo hlavně o to, že se musely poshánět po síti a nesmělo se jednat o Eas-u, protože z těch na výklopníku vypadávala prkna z podlahy.
27.03.18 - 15:05
753.784-8 + 742.408-8Pavel Dvořák: vyrobeny 2009/2010, 6/11-9/13 jezdily u ČD-Cargo, pak od ledna 2014 vozily uhlí na Slovensku, ale to už je taky nějaký čas, co to skončilo..22.03.18 - 11:35
750.116-6FRK: aha, takže formálně končí všechna DKV, že. Na druhou stranu, strojní služba ČD nezanikne, ty mašiny se někde udržovat budou a že by v nejbližších letech v ČT zůstala jen skříňka s klíčema, se taky čekat nedá. Já prostě jen nesnáším tuhle "kreativní" práci s informacema. Ale to je asi moje chyba, asi se nehodím do doby, kdy manipulace, překrucování a lež jsou běžnými komunikačními nástroji, nebo přímo státními politikami.22.03.18 - 8:15
753.784-8 + 742.408-8kade: tady https://ekonomika.idnes.cz/ey-objem-nakupu-a-prodeju-firem-loni-v-cr-stoupl-o-38-procent-pok-/ekonomika.aspx?c=A170315_103119_ekonomika_rts se to tváří, že to fakt proběhlo.21.03.18 - 11:57
750.116-6FRK: co to znamená, že DKV ČT krachuje?20.03.18 - 16:15
750.116-6Celková doba odstavení 750.116 byla ještě dělší - svůj "první život" ukončil už v září 2000 na poruchu spalovacího motoru; jezdil tehdy v Havlíčkově Brodě, ostaně jako po většinu své "kariéry" (pouze 1974-1979 v Nymburce).20.03.18 - 14:11