Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.243-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kostomlaty nad Labem - Kamenné Zboží - GPS: 50°11'16.378"N, 14°59'47.387"E » - Datum: 29.7.2017 - Autor: Baldas - Zobrazeno: 3226x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nestane-li se něco neočekávaného, k náhradě dojde již v druhé polovině dubna. A vzhledem k tomu že samo ČD Cargo vypsalo soutěž na Easy, tak je určitě rozdávat nebudou.
28.03.2018 (21:15)
Strom? :) Jaká obtížnost?
NIcKON: :-)))
Když to uhlí před lety začínalo jezdit po železnici (1996?), vyšel v časopise Železničář článek popisující strázně železničářů při sestavování potřebného množství souprav vozů Eas; co si vzpomínám, šlo hlavně o to, že se musely poshánět po síti a nesmělo se jednat o Eas-u, protože z těch na výklopníku vypadávala prkna z podlahy.
Když to uhlí před lety začínalo jezdit po železnici (1996?), vyšel v časopise Železničář článek popisující strázně železničářů při sestavování potřebného množství souprav vozů Eas; co si vzpomínám, šlo hlavně o to, že se musely poshánět po síti a nesmělo se jednat o Eas-u, protože z těch na výklopníku vypadávala prkna z podlahy.
Dlouhá léta, několikrát denně jezdí ústécké elektriky s ucelenou soupravou uhlí z nádraží Washington do Řečan na Labem. Rok 2018 se stane zlomovým, neboť by klasické nákladní vozy řady Eas měly být v brzké době zcela nahrazeny kontejnery Innofreight.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko