Fotka | Zpráva | Datum |
842.006-9 | Takže to bylo nedřív ZV potom hradlo a v rámci vylepšování v 50tých letech hláska. | 16.07.09 - 5:53 |
843.001-9 | Může mi někdo vysvětlit, proč se návěstidla, vzor AŽD 71 mění za AŽD 71 ??? | 13.07.09 - 12:37 |
350.015-4 | V náhledu to vypadá jako modelové kolejiště. Tam taky musí lidi bydlet? | 09.07.09 - 21:09 |
T 678.0012 | Nevěděl jsem, že Pomerančům rostou ze střechy návěstidla. | 03.07.09 - 15:39 |
831.183-9 | Vemte si provázek a postavte se každý na jeden konec. Pokud provázek napnete a přiložíte k dělící liště, tak zjistíte, že je prostředek o 5 cm níž. Jednou se to zlomí. | 03.07.09 - 15:21 |
740.445-2 | Co vede po tom mostě? | 09.06.09 - 18:29 |
V 118.214 | Takže v tom máte zmatek. Ponorky byly 6 nápravové a vyráběly se pro NDR v Rumunsku. V 180 (118) kromě jednoho prototypu byly 4 nápravové a byla to východoněmecká obdoba V 200 (221) DB. Ponorky byly mnohem novější. Na rozdíl od Pomerančů jich bylo asi 200. Ponorka měla řadu 119 a elektrické topení. | 09.06.09 - 8:04 |
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-4 | Tak to bych se hádal. 1600 ot/min má ŠM11 nebo 810 | 07.06.09 - 15:36 |
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-4 | 14D40, průměr 230 mm, zdvih 300 mm při 750 ot 2000 koní, přeplňování ve 2 stupních, jedním mechanickým dmychadlem poháněným od klikového hřídele(!), druhým normálním. To je zatím všechno, co se mi podařilo o motoru zjistit. Dle neověřených zpráv motor i trakční dynamo odpracoval své první motohodiny v ponorce a když už pro ponorku nevyhověl byl zabudován do lokomotivy. Nakonec lepší než kdyby skončil ve šrotu. | 05.06.09 - 20:25 |
749.181-4 | Pěkná lokomotiva, hnusná motorka. Věřím tomu, že ta motorka řvala víc, než ta lokomotiva. | 15.04.09 - 9:24 |