..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "860 003":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
842.006-9Takže to bylo nedřív ZV potom hradlo a v rámci vylepšování v 50tých letech hláska.16.07.09 - 5:53
843.001-9Může mi někdo vysvětlit, proč se návěstidla, vzor AŽD 71 mění za AŽD 71 ???13.07.09 - 12:37
350.015-4V náhledu to vypadá jako modelové kolejiště. Tam taky musí lidi bydlet?09.07.09 - 21:09
T 678.0012Nevěděl jsem, že Pomerančům rostou ze střechy návěstidla.03.07.09 - 15:39
831.183-9Vemte si provázek a postavte se každý na jeden konec. Pokud provázek napnete a přiložíte k dělící liště, tak zjistíte, že je prostředek o 5 cm níž. Jednou se to zlomí.03.07.09 - 15:21
740.445-2Co vede po tom mostě?09.06.09 - 18:29
V 118.214Takže v tom máte zmatek. Ponorky byly 6 nápravové a vyráběly se pro NDR v Rumunsku. V 180 (118) kromě jednoho prototypu byly 4 nápravové a byla to východoněmecká obdoba V 200 (221) DB. Ponorky byly mnohem novější. Na rozdíl od Pomerančů jich bylo asi 200. Ponorka měla řadu 119 a elektrické topení.09.06.09 - 8:04
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-4Tak to bych se hádal. 1600 ot/min má ŠM11 nebo 81007.06.09 - 15:36
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-414D40, průměr 230 mm, zdvih 300 mm při 750 ot 2000 koní, přeplňování ve 2 stupních, jedním mechanickým dmychadlem poháněným od klikového hřídele(!), druhým normálním. To je zatím všechno, co se mi podařilo o motoru zjistit. Dle neověřených zpráv motor i trakční dynamo odpracoval své první motohodiny v ponorce a když už pro ponorku nevyhověl byl zabudován do lokomotivy. Nakonec lepší než kdyby skončil ve šrotu.05.06.09 - 20:25
749.181-4Pěkná lokomotiva, hnusná motorka. Věřím tomu, že ta motorka řvala víc, než ta lokomotiva.15.04.09 - 9:24