Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kremnica - Datum: 8.3.1995 - Autor: Miroslav Just - Pozn.: postrkové stroje na ceste z Krem.Baní do Hron.Dúbravy - Zobrazeno: 6565x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nechci se přít o turbo nebo dmychadlo.Jen na okraj popis znám(byl jsem z něho zkoušen)a pro fíry je jedno jestli je to či ono důležité je aby to fungovalo,když né musí umět popsat závadu.Lok 781 byla na jízdní vlastnosti a spolehlivost dobrá,jen spotřeba nafty byla "krapet"mimo.Tečka!
06.06.2009 (21:42)
Nebylo to u Sergejů tzv.Rootsovo dmychadlo?
06.06.2009 (13:45)
Jen pro upřesnění: TURBOdmychydlo je výhradně poháněné výfukovými plyny, to, co je mechanicky poháněno od kliky je jen DMYCHADLO :-)
To,že zvuk motoru 310 je lahodící uchu je nediskutovatelné.To co uměly lok s tímtpo motorem je na román.K 781,motor měl max.1800ot.asi 1450kw ,dvoutakt a mech.šroub.turbo.Ovládání lok bylo 15st.kontrolérem přes zař.zvané amplistat
05.06.2009 (20:54)
Motor prý pochází z francouzské dílny a byl vskutku vyvinut pro ponorky. Nevyhověl prý snad kvůli nadměrným vibracím, tak byla licence prodána Rusku pro lokomotivní využití. Opravdu má maximum jen 750ot/min? Čekal jsem, že to bude víc
14D40, průměr 230 mm, zdvih 300 mm při 750 ot 2000 koní, přeplňování ve 2 stupních, jedním mechanickým dmychadlem poháněným od klikového hřídele(!), druhým normálním. To je zatím všechno, co se mi podařilo o motoru zjistit. Dle neověřených zpráv motor i trakční dynamo odpracoval své první motohodiny v ponorce a když už pro ponorku nevyhověl byl zabudován do lokomotivy. Nakonec lepší než kdyby skončil ve šrotu.
05.06.2009 (20:00)
samotkokos: Širokorozchodné stroje jsou značeny xxx.8xx-x
samotkokos:
Místo focení:Kremnica
Stačí kliknout a budeš vědět víc.Jak jednoduché.
Místo focení:Kremnica
Stačí kliknout a budeš vědět víc.Jak jednoduché.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko