..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jan Hejda":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
To je žrádlo!Byla to akce SteamStoryAgency,8.5.2013 - 12.5.2013, Okruh Praha - Červena Skala - Margecany - Praha. Ve vozech seděli samí šotouši :-)19.02.14 - 6:09
U 45.903Milý obrázek !! Také jsem se s "Cifrou" v létě 2012 v rámci školy parných rušňovodičov svezl. Ovšem pára na sněhu nemá chybu.22.01.14 - 11:18
M 152.0517Omlouvám se autorovi za OT, ale musím reagovat na příspěvek OLDA_K, Vážený pane kolego, děkuji Vám za přejmenování. Příště si ,prosím, řádně přečtete jméno. Za druhé, asi se panu BA donesla informace o volném vozidlu které na základě nedohody mezi LG a Bezdružicemi vrací nájemce zpět. Popravdě bych po zjištění, že vozidlo bylo opětně znehodnoceno nefunkčními díly, od smlouvy nebo vůbec od jednání o eventuálním nákupu, odstoupil také. Nemyslím si že je to záležitost KŽC, ale spíš je to způsobeno jednáním komunálních politiků, kteří si občas (spíše dosti často) nevidějí do úst a snaží se urvat pokud možno co největší sousto a tohle asi nebude jediný případ. Problémem je obecně dle máho názoru naprosto totáĺni řevnivost mezi spolky zabývajících se železniční nostalgií , což této námi oblíbené kratochvíli nesvědčí. Kdyby se dokázali dohodnout a táhnout za jeden provaz a pomáhali si navzájem, domnívám se že by to bylo jen ku prospěchu všem.10.12.13 - 6:00
M 152.0517Mě osobně se snímek líbí. Pravda je ta že na lokálce by to bylo lepší, bez tý otravný drátoviny. Ale proč píšete "ještě" od KŽC. Já nechápu, proč se do nich všichni permanentně navážejí?? Zachráníli hodně historických vozidel, která by bez nich dávno skončila ve šrotu. Starají se, tak co je za problém? Vracejí vozidlům jejich dávný vzhled, ale v některých případech to také již někdy dost dobře nejde, také na nich chtějí mít část svého rukopisu. Pár jejich akcí jsem se zůčastnil a nemám s tí problém. Organizace perfektní, vozidla v dobrém stavu, příjemná posádka. Ochotně člověku lecos ukáží a předvedou, vysvětlí. Nechte je žít. Za ta léta už k dráze také patří.08.12.13 - 19:16
M 131.1081to janick:

Sežeňte si Svět železnice (nakl. Corona) tam v článcích "Hořký konec sladké výroby" autor p. Radim Šnábl popisuje osudy řepných tratí a cukrovarů. Přesně nevím v kterém to bylo dílu ale o cukrovaru v Brodích a přilehlých tratích už článek byl, bylo to tam opravdu hezky popsáno. Bohužel SŽ neodebírám a nevlastním, pouze si jej půjčuji od známého a po přečtení zas vracím.
26.11.13 - 6:07
475.196 + 475.179Krásné barvičky podzimu, krásné stroje !! Pěkná fotka. Co dodat?? 5*20.10.13 - 12:32
151.023-9Třeba tam měl nějakého zácvikáře, nebo školícího (dozorčího) strojvedoucího (ci jak se jim vlastně říká), nebo vůbec někoho na kontrole. To se taky dělá, takže jaký údiv nad větším počtem lidí na stanovišti?? Za 5!!!20.10.13 - 12:29
477.043Co to bylo za akci?? Heršvec, jede mi to za humny a já si to nechám utéct :-)04.10.13 - 10:22
2x BLS "Lötschberger"Pěkný mostík. Chtěl bych docela vidět fotky z doby jeho stavby, pokud nějaké existují. Neví někdo, z kterého roku je ??02.10.13 - 9:57
831.105-2To co popisuje M 474 se mi letos na jaře při fotojízdě sev. Čechami s M262.0209 stalo také, akorát s tím rozdílem, že jsem mezi ta relata navíc málem zahučel po té co se dveře skříně náhle rozzývaly!! Bylo by asi bývalo po jízdě, ne -li i po mě. Ta skříň tedy zrovna příliš přívětivě nevypadala, nevím jestli přes ni náhodou nejdou trakční proudy na motory ! :-)25.09.13 - 8:09