..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jan Hejda":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
477.013 + 475.196To:Jack Jag : Ono hodně záleží na stavu paliva na roštu. Pomocník strojvedoucího na pětasedmě zřejmě krátce před tím, v době kdy byl stroj v plném výkonu, přikládal. Samozřejmě, že při jízdě ve výkonu páry čaděj, ale kouř jde nahodu výrazně více. Po "shození", tzv jízdě "výběhem" se kouř začne "válet" po kotli, vzláště je -li v peci čerstvé palivo. V opačném případě budou spaliny téměř čisté jako u 477.013. Na snímku je vidět kouřouvý ohon, jež po sobě obě loko nechaly na stoupání k viaduktu, kdy jely na plný výkon.28.11.14 - 17:41
477.013 + 475.196No já bych řekl, že jedou do kopce ve směru Dobšinská ladová, pětasedma má akorát naložíno pod kotlem a mašiny jsou ve výkonu !!28.11.14 - 11:36
477.013 + 475.196Paráda, tak pro tohle mám slabost !!! :-)28.11.14 - 9:27
M 27.003Je to příšerný, už aby se do toho někdo pořádně trefil !!! :-)05.11.14 - 6:19
To je žrádlo!Byla to akce SteamStoryAgency,8.5.2013 - 12.5.2013, Okruh Praha - Červena Skala - Margecany - Praha. Ve vozech seděli samí šotouši :-)19.02.14 - 6:09
U 45.903Milý obrázek !! Také jsem se s "Cifrou" v létě 2012 v rámci školy parných rušňovodičov svezl. Ovšem pára na sněhu nemá chybu.22.01.14 - 11:18
M 152.0517Omlouvám se autorovi za OT, ale musím reagovat na příspěvek OLDA_K, Vážený pane kolego, děkuji Vám za přejmenování. Příště si ,prosím, řádně přečtete jméno. Za druhé, asi se panu BA donesla informace o volném vozidlu které na základě nedohody mezi LG a Bezdružicemi vrací nájemce zpět. Popravdě bych po zjištění, že vozidlo bylo opětně znehodnoceno nefunkčními díly, od smlouvy nebo vůbec od jednání o eventuálním nákupu, odstoupil také. Nemyslím si že je to záležitost KŽC, ale spíš je to způsobeno jednáním komunálních politiků, kteří si občas (spíše dosti často) nevidějí do úst a snaží se urvat pokud možno co největší sousto a tohle asi nebude jediný případ. Problémem je obecně dle máho názoru naprosto totáĺni řevnivost mezi spolky zabývajících se železniční nostalgií , což této námi oblíbené kratochvíli nesvědčí. Kdyby se dokázali dohodnout a táhnout za jeden provaz a pomáhali si navzájem, domnívám se že by to bylo jen ku prospěchu všem.10.12.13 - 6:00
M 152.0517Mě osobně se snímek líbí. Pravda je ta že na lokálce by to bylo lepší, bez tý otravný drátoviny. Ale proč píšete "ještě" od KŽC. Já nechápu, proč se do nich všichni permanentně navážejí?? Zachráníli hodně historických vozidel, která by bez nich dávno skončila ve šrotu. Starají se, tak co je za problém? Vracejí vozidlům jejich dávný vzhled, ale v některých případech to také již někdy dost dobře nejde, také na nich chtějí mít část svého rukopisu. Pár jejich akcí jsem se zůčastnil a nemám s tí problém. Organizace perfektní, vozidla v dobrém stavu, příjemná posádka. Ochotně člověku lecos ukáží a předvedou, vysvětlí. Nechte je žít. Za ta léta už k dráze také patří.08.12.13 - 19:16
M 131.1081to janick:

Sežeňte si Svět železnice (nakl. Corona) tam v článcích "Hořký konec sladké výroby" autor p. Radim Šnábl popisuje osudy řepných tratí a cukrovarů. Přesně nevím v kterém to bylo dílu ale o cukrovaru v Brodích a přilehlých tratích už článek byl, bylo to tam opravdu hezky popsáno. Bohužel SŽ neodebírám a nevlastním, pouze si jej půjčuji od známého a po přečtení zas vracím.
26.11.13 - 6:07
475.196 + 475.179Krásné barvičky podzimu, krásné stroje !! Pěkná fotka. Co dodat?? 5*20.10.13 - 12:32