..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Luxian":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.780-6 + 753.776-4Nekamenujte mě, ale co je na tom vlastně aprílového? Ta délka vlaku?01.04.12 - 15:52
162.120-0Leoš bude mít nakonec pravdu s těmi jednotkami. Aby tahala lokomotiva jen 3 vagony, to mi nepřijde zrovna moc ekonomické.25.03.12 - 20:37
381.001-7 + 363.143-9Už jsem tu jednou měli debatu o tom, co je to česká, německá, korejská a pod. firma a jak to stanovovat. Je fakt, že v době výroby většiny lokomotiv existovalo jako státní útvar Československo, takže lze říct, že lokomotivy z ČKD a Škody byly Československé. Ale je také fakt, že i v té době existovaly dvě "svazové" republiky (slovo federativní se v případě komunistického zřízení moc nehodí) které se nazývaly Česká a Sloveská socialistická republika a tudíž je zcela oprávněné mluvit o českých lokomotivách, protože produkce probíhala z naprosté většiny na území ČSR a dané podniky zde také sídlily. Jde prostě o čistou geografickou příslušnost, která je zcela prostá nějakých emotivních nacionálních nádechů. A nepřijde mi nijak divný mluvit např. o Škodě 1203 jako o slovenském výrobku, protože se vyráběl v Trnavě i když dlouho pod hlavičkou Škody a za existence ČSSR.
Je to podobné jako lze mluvit o kalifornském Applu a těžko si představit, že někdo např. v Arizoně proti tomu bude brojit a říkat: "Ne ne ne, Apple je stejně tak arizonský jako kalifornský, protože existují společné Spojené státy." Připadá vám to v tomhle případě přitažené za vlasy? Proč tedy ne v případě Československa? Protože si do toho všichni mícháte nacionální aspekt a následně potenciální křivdy.
05.03.12 - 15:11
186.283-8 + 185.664-0 + 186.102-0 + 185.663-24 lokomotivy - skoro jak na amerických železnicích :)05.03.12 - 14:48
225.002-5-> Pikehead: Ta vizualizace je fakt hustá. Nejen, že se dotyčný neobtěžoval s faktem, že infotabule mizí za jednotkou a že je základní snímek zrcadlově obrácený, takže jsou na tabulích obrácená čísílka. Hlavně ale celá jednotka do snímku perspektivně nepasuje.05.03.12 - 14:42
Vozy Gangloff ve výhybně-> dsPIC: stejná výhybka je u lanovky v Praze na Petřín, stejně jako u obou karlovarských, není třeba za ní jezdit do Tater :)12.02.12 - 2:34
163-> Týnec: Tys nevěděl, že v Praze jezdí úzkorozhodné elefanty? :)19.10.11 - 13:31
470.002-7-> rysanek: Co si já pamatuju, tak takhle za reálného socialismu vypadaly nástupiště běžně.13.09.11 - 14:47
8587 (SD70 ACe) + 5587 (GE44CW - DASH) + ???? GE44 + ???? GE44Miluju tyhle americký stroje :)

Mimochodem tahle fotka je docela zajímavá, jak tam vedou dvoje koleje vedle sebe (http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=361304&nseq=73). Nejdená se o koleje různých dopravců?
23.08.11 - 15:15
380.005-9 + 1216.235-2Siemens si docela potrpí na vytříbený design a je to znát i na Taurusu, kde je dotažený do skoro posledního detailu. Vectron už je horší,ale je to asi tím, že je to prostě jen Taurus upravený podle nových norem TSI. U Škody se tohle nedá vůbec tvrdit, ale není to tak hrozné.
Každopádně za mě jednoznačně Taurus.
15.08.11 - 19:20