..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drahos Svestka":

  1 ... 176 177 178 179 180      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.0505No a liberecká perla 556.042 bude v příštím kole.10.03.09 - 19:33
556.0505S těmi hesly bych to nebral tak vážně.Holt každá doba má svoje.Výročí pominulo a nápis se zatřel.Dnešní soupravy zničený a posprejovaný od zločinců který nikdo netrestá jsou mnohem horší.Jinak myslím že fotku 556.016 mám,ale jen ČB.10.03.09 - 19:26
434.2339Komarek:Tam jsem bohužel nefotil,mam pouze nějaké 464.0 depa Veselí nad.Luž.,focené v Jihlavě.24.02.09 - 15:33
851.012-5Oceňuji ten nápad.Fakt pěkný.23.02.09 - 18:41
95.0043n1124:Něco mám,ale výhradně ČB negativy.Zkusíme časem něco naskenovat,jak to bude vypadat.22.02.09 - 18:58
556.0506Tome,to se Ti povedlo,moc pěkný.22.02.09 - 18:45
95.0043n1124:Laďu Pazourka jsen znal,samozřejmě,byl o dost starší a leccos mě naučil,jezdili jsme spolu krátký čas v Heršpicích na mot.vozech.Jinak pro upřesnění: já fotím od roku 1972,s těmi 60.lety jste mi polichotil,samozřejmě fotky z té doby mám,ale to fotili jiní,já se tenkrát coby školák bohužel jen díval(a že bylo na co se dívat).22.02.09 - 18:42
95.0043Michael Hajn:V té době už jezdily lok.ř.95 vytápěné pouze olejem,uhelky už nikoliv.Patřily do výtopny Probstzella.Jinak oblast kolem Saalfeldu byla zajímavá tím,že všechny parní lok.které zde byly ke konci provozu soustředěny,měly olejové vytápění,tedy i rychlíkové 01 a nákladní tříválce ř.44.Jedinou výjimkou byly tendrovky ř.65.které byly nasazovány na trati do Arnstadtu,ty však byly r.1978 vyřazeny z provozu.A pak se to ještě trochu promíchalo po dodávkách nových dieslů ř.119 z Rumunska v r.1980,které byly tak problematické a nespolehlivé,že namísto nich byly staženy "nula-jedničky" prakticky z celé NDR,aby bylo vůbec s čím jezdit.Takže na jaře r.1980 se zde postupně objevily některé staré dráždanské stroje jakož i 01"Reko",ty přišly z depa Berlin Ost,obojí byly na uhlí.22.02.09 - 18:33
95.0043Chary:s tím,co jsi napsal,lze v zásadě souhlasit,i když je fakt,že ty podmínky tenkrát určitě byly horší,nejen co se týče fotoaparátů a materiálu,ale hlavně v tom,že nebyla téměř žádná informovanost o tom,co kde jezdí,ty informace jsme si předávali spontánně mezi sebou a v době,kdy např.ČKD doslova chrlila nové motorové lokomotivy,za týden za dva už to nemusela být pravda.Takže mnohé vzácné snímky jednotlivých lokomotiv vznikaly často za zcela náhodných a často ztížených podmínek,kdy někdo někde něco vyfotil,např. z oken vlaku nebo "zpoza keře",přesto se z takové fotky mohla snadno stát veliká vzácnost,jelikož nikdo jiný už tu konkétní lok.nestihl vyfotit a ona za pár týdnů třeba skončila ve šrotu.Takže je nutno na ty historické fotky nahlížet i z tohoto hlediska,souhlas?22.02.09 - 15:35
95.0043363 Eso:Děkuju,to mě těší,ale fakt je,že pára na fotce vypadá vždycky lépe než vozidla nových trakcí,hlavně v zimě,protože to JE živý organismus,je na ní vidět,když maká,když se fláká,zkrátka všechno.Takže někdy i méně zdařilá fotka páry vypadá super,jednoduše z toho duvodu jak jsem to popsal.22.02.09 - 15:21