Komentáře uživatele "55p":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1 | Antony: Všiml sis, že fotka je stará 9 a čtvrt roku? :-) Ale už v té době jsem věděl, že bude mít cenu, až za tři měsíce elefanty na Sadskou jezdit nebudou. Dneska se vozy z různých jednotek dávají dohromady jen výjimečně. Rekonstrukce interiéru (vč. dosazení zásuvek, USB nabíječek, wifi aj.) už probíhá, několik takových jednotek již jezdí. Viz: https://www.zdopravy.cz/nejvetsi-smlouva-v-historicd-za-21-miliard-budou-jezdit-ve-strednich-cechach-35280/ Elefanty je potřeba doplnit, o tom žádná. Jen by mě zajímalo, v kterých jiných krajích by byly smyslupně využité stejnosměrné patrové jednotky? | 29.12.20 - 20:28 |
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1 | metys: No zrovna teda Poříčany v oblouku jsou. Vůbec ty Poříčany jsou na houby, dva roky zpátky v celé stanici výluky pro stavbu peronů, dneska tam jsou výluky kvůli rekonstrukci koridoru. Ne, nešlo to udělat najednou, jsme v ČR a ministr dopravy nespí, aby bylo líp. Celkově by mi v Poříčanech přišlo lepší mít zastávku na zhlaví a teď při reko tam dodělat šturc na osobák od Sadské, akorát by na to asi nevyšly pozemky. Elefanty nejsou ideální na pravidelný spojování v provozu (nepočítám při obratu mezi dvěma vlaky), protože se pak nahazují jednotky a trvá to. V Nymburce to nevadí, když je pobyt kvůli skupině, ale Poříčany nejsou ten případ. | 29.12.20 - 18:29 |
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1 | Tak já bych to zas nedramatizoval, v naprosté většině případů se jednotky spojily. Akorát to holt trvalo několik minut, navíc pomalý vjezd od Kolína... Přestup z 814 je rychlejší, odpadla jízda křížem přes zhlaví. Naopak dopravci spojování a rozpojování vyhovovalo, ušetřila se tím jednotka. Čas taky odvál přímé vlaky přes Kolín na Pardubice. Namísto toho pak dva elefanty (určené pro Pardubický kraj) jezdily putovní výstavku přes Bezpráví a do Lichkova. | 29.12.20 - 16:11 |
371.004-3 | Jako extratřída to není, ale současné hodnocení je podle mě až moc nízké. | 12.12.20 - 18:14 |
121.041-8 + 3 150.751 + 365.001-7 | No, a teď vemze, že vyfotím přípřež 121 041 + 121 077. Zařadím ji normálně do 121. Pak vyfotím přípřež 121 077 + 121 041. Ty bych pak měl v galerii zařadit do Zahraniční/Polsko? | 09.12.20 - 8:06 |
121.041-8 + 3 150.751 + 365.001-7 | 150.751 je 121.077. Po prodeji do Polska získala tamní označení. Od nějakého data (+/- 2015?) se lokomotivy při prodeji (a uvedení do provozu v ČR) zpět nepřečíslovávaly a tak jsou oficiálně vedeny pod polskou registrací. | 06.12.20 - 22:17 |
749.247-3 | O tomhle fleku jsem taky přemýšlel :) | 03.12.20 - 15:20 |
754.049-5 | Ikdyž možná jsem kecal, v roce 18 ještě Vršky rozkopané nebyly, možná jen letní výluka někde na trati do Boleslavi a s tím zvýšená potřeba hyder tam. | 29.11.20 - 19:03 |
754.049-5 | V roce 2018 šlo o vliv výluk ve stanici Praha-Vršovice, kvůli které byly rychlíky i osobní vlaky od Všetat přesměrovány na Masarykovo nádraží a pro zjednodušení posunu a objíždění kompletně vedeny hydrami. Klasika, která na začátku sezóny jezdila na Tanvald, místo toho začala jezdit na Turnov, protože zas tak moc hyder nebylo. A pak ani brejláků. | 27.11.20 - 9:42 |
752.041-4 + 752.018-2 | classic 90s: No moment, chybí tomu tabulka! :D | 27.10.20 - 8:24 |