..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "55p":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 44      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1Antony: Všiml sis, že fotka je stará 9 a čtvrt roku? :-) Ale už v té době jsem věděl, že bude mít cenu, až za tři měsíce elefanty na Sadskou jezdit nebudou.

Dneska se vozy z různých jednotek dávají dohromady jen výjimečně. Rekonstrukce interiéru (vč. dosazení zásuvek, USB nabíječek, wifi aj.) už probíhá, několik takových jednotek již jezdí.
Viz: https://www.zdopravy.cz/nejvetsi-smlouva-v-historicd-za-21-miliard-budou-jezdit-ve-strednich-cechach-35280/

Elefanty je potřeba doplnit, o tom žádná. Jen by mě zajímalo, v kterých jiných krajích by byly smyslupně využité stejnosměrné patrové jednotky?
29.12.20 - 20:28
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1metys: No zrovna teda Poříčany v oblouku jsou.
Vůbec ty Poříčany jsou na houby, dva roky zpátky v celé stanici výluky pro stavbu peronů, dneska tam jsou výluky kvůli rekonstrukci koridoru. Ne, nešlo to udělat najednou, jsme v ČR a ministr dopravy nespí, aby bylo líp.
Celkově by mi v Poříčanech přišlo lepší mít zastávku na zhlaví a teď při reko tam dodělat šturc na osobák od Sadské, akorát by na to asi nevyšly pozemky.


Elefanty nejsou ideální na pravidelný spojování v provozu (nepočítám při obratu mezi dvěma vlaky), protože se pak nahazují jednotky a trvá to.
V Nymburce to nevadí, když je pobyt kvůli skupině, ale Poříčany nejsou ten případ.
29.12.20 - 18:29
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1Tak já bych to zas nedramatizoval, v naprosté většině případů se jednotky spojily.
Akorát to holt trvalo několik minut, navíc pomalý vjezd od Kolína... Přestup z 814 je rychlejší, odpadla jízda křížem přes zhlaví.
Naopak dopravci spojování a rozpojování vyhovovalo, ušetřila se tím jednotka.

Čas taky odvál přímé vlaky přes Kolín na Pardubice. Namísto toho pak dva elefanty (určené pro Pardubický kraj) jezdily putovní výstavku přes Bezpráví a do Lichkova.
29.12.20 - 16:11
371.004-3Jako extratřída to není, ale současné hodnocení je podle mě až moc nízké.12.12.20 - 18:14
121.041-8 + 3 150.751 + 365.001-7No, a teď vemze, že vyfotím přípřež 121 041 + 121 077. Zařadím ji normálně do 121.

Pak vyfotím přípřež 121 077 + 121 041. Ty bych pak měl v galerii zařadit do Zahraniční/Polsko?
09.12.20 - 8:06
121.041-8 + 3 150.751 + 365.001-7150.751 je 121.077. Po prodeji do Polska získala tamní označení. Od nějakého data (+/- 2015?) se lokomotivy při prodeji (a uvedení do provozu v ČR) zpět nepřečíslovávaly a tak jsou oficiálně vedeny pod polskou registrací.06.12.20 - 22:17
749.247-3O tomhle fleku jsem taky přemýšlel :)03.12.20 - 15:20
754.049-5Ikdyž možná jsem kecal, v roce 18 ještě Vršky rozkopané nebyly, možná jen letní výluka někde na trati do Boleslavi a s tím zvýšená potřeba hyder tam.29.11.20 - 19:03
754.049-5V roce 2018 šlo o vliv výluk ve stanici Praha-Vršovice, kvůli které byly rychlíky i osobní vlaky od Všetat přesměrovány na Masarykovo nádraží a pro zjednodušení posunu a objíždění kompletně vedeny hydrami.

Klasika, která na začátku sezóny jezdila na Tanvald, místo toho začala jezdit na Turnov, protože zas tak moc hyder nebylo. A pak ani brejláků.
27.11.20 - 9:42
752.041-4 + 752.018-2classic 90s: No moment, chybí tomu tabulka! :D27.10.20 - 8:24