Komentáře uživatele "Mirek Hruška":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
464.202 | Než nějaká dobovost mne tam rozčuluje ta červená krabice uprostřed :D | 13.12.17 - 9:13 |
Stará Tišnovka | Bdlm neznám, takový vůz nikdy neexistoval. Když už tak BDlm. A mohl by mi pan topič vysvětlit, dle čeho zjistil, že je to BDlm a ne Blm? Když něco nevím, raději mlčím ;-) | 24.04.15 - 12:55 |
T 444.0215 | topič: Děkuji za upozornění :) Samozřejmě jsem myslel beton, jen jsem rychleji psal, než přemýšlel :D Cement by se nám z rámu vskutku poměrně rychle ztratil :D | 02.01.14 - 23:54 |
T 444.0215 | PROST: Strejda Google umřel? :-) není nic jednoduššího než si otevřít nějaký atlas lokomotiv :-) Balast je mrtvá zátěž, která se do lokomotivy přidává pro dosažení potřebné hmotnosti. Většinou nalitím cementu do rámu. A pegas neboli PG500, kde PG = parní generátor (na vytápění vlakových souprav párou). T444.02 proto, aby se odlišila nákladní a osobní varianta :-) A aby to nebylo vůbec jednoduché, existovali i průmyslové T444.05 a T444.15 a T436.15 :-) | 02.01.14 - 21:00 |
T 444.0215 | topič: tak, tak ... než sem stihl napsat vysvětlení, předběhl jsi mne. Na této řadě jsem u ČSD začínal. Jen bych doplnil, že tato trať byla doslova Mekkou Karkulek. Poslední T444.0247 zde sloužila až do konce roku 2004, tedy nejdéle z této řady. I dnes muzejní T444.162 je původem poličská Karkulka a jen škoda, že jsem nevěděl o její jarní jízdě s vozy Bai :( | 02.01.14 - 14:11 |
T 444.0215 | ferniii: neplést si prosím pojmy "Vysočina" a "Kraj Vysočina". K tomuto tématu bych doporučil http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskomoravsk%C3%A1_vrchovina Českomoravská vrchovina (dříve Českomoravská krabatina nebo Českomoravská vysočina), lidově Vysočina, ... Do tohoto koutu kraje se vždy jezdilo, jezdí a bude jezdit na Vysočinu (viz před pár lety Sp 1888/1889 "Vysočina") a nezměníte na tom nic ani Vy ani já ani politické rozdělení republiky :) | 01.01.14 - 23:42 |
T 444.0215 | Velice hodnotný snímek lokálkové romantiky let sedmdesátých :-) Tato "horská" lokálka vede překrásnou krajinou Vysočiny a zatímco tehdy bylo pravidlem vedení několika vlaku složených z lokomotivy T444.1/T444.02a soupravy vozů Be (později Ba nebo Bai), dnes je na pokraji zájmu úředníků. | 01.01.14 - 22:20 |
830.210-1 + 830.209-3 | topič: Sice se snažíš působit dojmem, že víš všechno, ale občas plácáš. Keprt má pravdu. Calm s kupátky nikdy neexistoval. Interiéry z jízdy vlaku jsou dělány ve studiu a s vozem Calm nemají nic společného. | 29.10.13 - 12:33 |
111.030-3 | zirecek: 350 svého času cca 8 let zpět vozily ranního Ostravana do Prahy. Zda i večerního si už nevybavuji. | 05.04.11 - 11:12 |
534.0432 | Tak toto vypadá skutečně dobře. Mohu se zeptat jaký objektiv se podílel na snímku? | 08.06.10 - 14:16 |