..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Mirek Hruška":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.202Než nějaká dobovost mne tam rozčuluje ta červená krabice uprostřed :D13.12.17 - 9:13
Stará TišnovkaBdlm neznám, takový vůz nikdy neexistoval. Když už tak BDlm. A mohl by mi pan topič vysvětlit, dle čeho zjistil, že je to BDlm a ne Blm? Když něco nevím, raději mlčím ;-)24.04.15 - 12:55
T 444.0215topič: Děkuji za upozornění :) Samozřejmě jsem myslel beton, jen jsem rychleji psal, než přemýšlel :D Cement by se nám z rámu vskutku poměrně rychle ztratil :D02.01.14 - 23:54
T 444.0215PROST: Strejda Google umřel? :-)
není nic jednoduššího než si otevřít nějaký atlas lokomotiv :-)

Balast je mrtvá zátěž, která se do lokomotivy přidává pro dosažení potřebné hmotnosti. Většinou nalitím cementu do rámu.

A pegas neboli PG500, kde PG = parní generátor (na vytápění vlakových souprav párou).

T444.02 proto, aby se odlišila nákladní a osobní varianta :-)

A aby to nebylo vůbec jednoduché, existovali i průmyslové T444.05 a T444.15 a T436.15 :-)
02.01.14 - 21:00
T 444.0215topič: tak, tak ... než sem stihl napsat vysvětlení, předběhl jsi mne. Na této řadě jsem u ČSD začínal.

Jen bych doplnil, že tato trať byla doslova Mekkou Karkulek. Poslední T444.0247 zde sloužila až do konce roku 2004, tedy nejdéle z této řady. I dnes muzejní T444.162 je původem poličská Karkulka a jen škoda, že jsem nevěděl o její jarní jízdě s vozy Bai :(
02.01.14 - 14:11
T 444.0215ferniii: neplést si prosím pojmy "Vysočina" a "Kraj Vysočina". K tomuto tématu bych doporučil http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskomoravsk%C3%A1_vrchovina Českomoravská vrchovina (dříve Českomoravská krabatina nebo Českomoravská vysočina), lidově Vysočina, ... Do tohoto koutu kraje se vždy jezdilo, jezdí a bude jezdit na Vysočinu (viz před pár lety Sp 1888/1889 "Vysočina") a nezměníte na tom nic ani Vy ani já ani politické rozdělení republiky :)01.01.14 - 23:42
T 444.0215Velice hodnotný snímek lokálkové romantiky let sedmdesátých :-) Tato "horská" lokálka vede překrásnou krajinou Vysočiny a zatímco tehdy bylo pravidlem vedení několika vlaku složených z lokomotivy T444.1/T444.02a soupravy vozů Be (později Ba nebo Bai), dnes je na pokraji zájmu úředníků.01.01.14 - 22:20
830.210-1 + 830.209-3topič: Sice se snažíš působit dojmem, že víš všechno, ale občas plácáš.

Keprt má pravdu. Calm s kupátky nikdy neexistoval. Interiéry z jízdy vlaku jsou dělány ve studiu a s vozem Calm nemají nic společného.
29.10.13 - 12:33
111.030-3zirecek: 350 svého času cca 8 let zpět vozily ranního Ostravana do Prahy. Zda i večerního si už nevybavuji.05.04.11 - 11:12
534.0432Tak toto vypadá skutečně dobře. Mohu se zeptat jaký objektiv se podílel na snímku?08.06.10 - 14:16