..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zdenda":

  1 2 3 4 5 ... 11      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.380-8Když už se tu rozběhla meteorologická debata, tak se to má tak. Červenec byl tehdy nadprůměrný i v Ústeckém kraji proti třicetiletému průměru, úhrn byl na 154 procentech. Nicméně skutečně srpen byl naopak extrémně podpůrměrný, úhrn na 54 procentech a září pak prakticky totéž. Celkově rok v Ústeckém kraji na 90 procentech. Kdyby snad někoho zajímaly tabulky, tak http://portal.chmi.cz/historicka-data/pocasi/uzemni-srazky# Povodně byly, sucho taky. Lepší tabulky než lidská paměť:-)06.12.19 - 10:08
750.380-8Myslím, že se suchým rokem by minimálně na Moravě a ve východních Čechách nesouhlasili:-)05.12.19 - 13:28
809.281-9Palec nahoru za příjemnou fotku v předjarních barvách a za asi nejhezčí nátěr šukafonu. Palec dolů topičovi zz to, že svou kritiku není opět schopen napsat kultivovaně tak, aby nepůsobil jako ironickej spratek dávající najevo svou ničím neodůvodněnou povýšenost.15.03.18 - 16:30
460.080-5To je fakt bizar, jak elektrifikace dokáže snížit komfort cestujících. Tohle je vůz do muzea a ne do provozu:-( Pro fotografy dobrý, pro lidí katastrofa.07.03.17 - 15:53
162.114-3Polepšili? Snad je to taky ironie, protože to není nízkopodlažní, nevejdou se tam kola, kočáry, výměna cestujících je pomalejší... Tohle je bizar :-)17.09.16 - 11:58
714.228-4Jsem si myslel, že podobně tragická souprava, kterou jezdí jen ten, kdo nemá jinou možnost, jezdí jen mezi Znojmem a Břeclaví. Toto je tragédie Ropidu a ČD.28.04.15 - 17:47
850.001-9Ty rychlíky pá/ne Praha - Znojmo byly "výkladní skříní" tehdejších ČD. Nasazovala se tam ta nejhorší a nejodpornější béčka, jak někdo zmínil nutný přepřah v Jihlavě a zbytečný přepřah v KH. Cestovní doba a komfort absolutně nekonkurenceschopné s autobusy, cena asi taky vzhledem k větší vzdálenosti po železnici. Jinak Znojmo bude jedno z nejhůř železničně spojených měst se zbytkem republiky. A komfort vlaků na Břeclav je horší než na fotce krokouš...23.12.14 - 19:20
T 478.1008 + T 478.1010Barunu na týhle trati nepamatuju nikdy, v 80. letech tu jezdívali trojkový brejlovci, který vytápěli vagony párou. Kolikrát se do toho lezlo v Brodě přes oblaky páry. Bohužel čím víc fabrik podél trati se rušilo, tím míň lidí jezdilo a dneska stačí regionova.20.11.14 - 19:49
814.135-0Tak Regionovy pořád nejsou standardem na 198. Během týdne dovolené, kdy jsme každý den jezdili vlakem, nás svezla až při odjezdu domů, jinak tu stále (minimálně v létě) vládne 810+010. By mě zajímlo, jestli ti, kteří tu vzdychali před třemi lety na hrůzou, když mají jet regionovou, jestli by raději jezdili skanzenem 010. To je to pravé ořechové. Regionova je v pohodlnosti výrazně dál. Jsem rád, že 810 a přívěsný vagony už potkávám jen zřídka.
Jinak za šest let, co jsem tam nebyl, se dost výrazně oloupala tabulka informující, že jde o nejvýše položené české nádraží, už je téměř nečitelná.
07.07.14 - 14:13
754.044-6trapné01.04.14 - 14:16