..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "honzan":

  1 2 3 4 5 6 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
843.015-9Já si teda taky nemohu pomoci,ale doporučuji vám návštěvu lékaře. Specializaci bych nechal na vašem uvážení. Osobně bych doporučil v lepším případě očního v malinko horším případě psychiatrii :-(09.03.15 - 2:34
M 131.1549...no podle rozpětí křídel se mi nezdá , že by to byl holub. To bude něco většího...07.02.15 - 13:20
749.264-8.. teďkonc todleto jezdí noumaně z Čerčan jako na Kácov jó? Já tam pamatuju že tam jezdívávávávaly stopadesát dvojky.09.12.14 - 5:45
VT 18.16.05 "Vindobona"Pro mě krááásná vzpomínka na dětství. V r. 69 jsem s ní jel 2x z Prahy do Vídně ( a vždy se zase vrátil zpátky do ČSSR :-) ). jinak pamatuji dobu ( cca 1. pol 70. let) kdy na tom jezdily naše M 296.130.11.14 - 23:23
754.006-5...Ten pták se vyklubal o dost dřív než ti přilít na monitor potažmo než se stal součástí té fotky :-) :-)22.11.14 - 22:21
751.191-8Dotaz k této trati. Kdysi ještě za komoušů jsem tudy jel na Oravu a do Roháčů. Jezdily tam soupravy M 262 s balmy (bixy). Copak tam jezdí teď?? Tentýž dotaz mám k trati Žilina - Rajec.
Díky, kdo ví, možná mi i odpoví :-)
09.11.14 - 22:14
EC173 Vindobona.. a ještě si dovolím dodat, že pamatuji trasu přes Tábor- Třeboň a Čes. Velenice ( doba jízdy Praha - Wien cca 5 hod.) a ne vyhlídkovou jízdu přes Vysočinu.01.08.14 - 23:13
EC173 VindobonaPro mě Vindobona byla vždy motorová souprava DB , která majestátně vjížděla v Praze na hlavák anebo v blíže neurčitých letech souprava našich M 296. Toto se mi opravdu ale opravdu nelíbí:-(. To , o čem píšu byla zejména 70. léta min. stol. -takže sorry01.08.14 - 23:10
810.652-8Omlouvám se, že jsem tak drzý a dovolím komentovat toto foto. Fotce jednoznačně vévodí omšelý kostel a plechová hala bývalého JZD. Kdesi nenápadně dole je jako minivláček 810.02.04.14 - 20:55
754.013-1S těmi cyklisty je to poněkud zvláštní. Na Šumavě v okolí Volar a Černého kříže se dříve vyplatilo mít celodenní s možností přestupů a bylo možno na zpáteční cestě kousek popojet. Teď vzdálenost do 50 km s možností přestupu mi nepřijdete tak špatná. Je prostě potřeba cyklotrasu naplánovat tak, aby se vlakem musel jet jednu cestu a tu druhou celou zmáknout "kolmo".16.12.13 - 11:50