Komentáře uživatele "taz":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Na plný plyn | Skoro bych řekl, že by to mohla být nějaká 741... | 13.08.14 - 13:33 |
Railjet 80-91.003 + 1216.231 | laminát: strojmistři ÖBB zase až tak moc strojů na výběr k odeslání do ČR nemají, pokud tedy občas nejezdí do depa někde nějakou úvratí, je předpoklad, že by se mohli vracet "čumákem" správně. V H.H. je možnost barevného sladění daná spíš množstvím "přebarvených" vozidel. Kusově to zatím nesedí. Spíš šlo o to otáčení :). Vůdcové nikdy nic neřeší, na to mají přece zaměstnance, no a Ti to zas řeší, jak je zrovna napadne... Existuje možnost podobné situace řešit pomocí interních příkazů či vyhlášek. Za pohodlné lze považovati dostatek soukromí... Tohle všechno ovšem v tom "skvělým" Railjetu jaksi NENÍ. :-( Asi budeš muset vzít v úvahu, že v tzv. hromadné dopravě podobnému "nepohodlí" neunikneš NIKDY, ani v kupé ani ve velkoprostoru. Jediným řešením je asi individuální doprava. | 11.08.14 - 9:02 |
Railjet 80-91.003 + 1216.231 | laminát: Dost pochybuji, že strojmistři ÖBB Traction budou mít stroje zařazeny ve dvou obězích Co mají strojmistři v Rakousku společného s provozem českého railjetu? V provozu ovšem těžko bude někdo při vystavení lokomotivy z depa ji otáčet na točně do požadovaného směru... Jestli on není předpoklad, že ty soupravy budou jezdit víceméně jako ucelená jednotka. V Brně Horních Heršpicích taky skládají soupravu z motorových a řídících vozů, Motor může být kteroukoliv stranou "dopředu", ale vyjma mimořádných událostí jezdí vždycky prvním stanovištěm dopředu. I za cenu případného otáčení na točně. Škoda, opět zde záměr diletantního tvůrce neznalého praxe dráhy dostal na frak... Prakticky tedy rozhodl designér a ÖBB někdo přinutil jeho návrh bezvýhradně akceptovat, přestože byl diletantsky nedomyšlený. Nevím, nevím, skoro bych řekl, že to asi bude nějak jinak... | 10.08.14 - 0:32 |
742.149-8 | Myslím by to měl být nápravový alternátor... | 06.04.14 - 17:50 |
556.0490 | to qwertico, ono to má svůj důvod popsaný tady:http://www.zelpage.cz/clanky/vzpominame-na-radu-556-0. Já patřím mezi ty, kterým se ty fotečky, i přesto, že jsou ohlodány zubem času, velice líbí. Nekaž nám radost a pokus se to nějak vydržet | 18.04.12 - 11:15 |
ASP 09-16 CSM 142 + DGS 62 N | Systém AVYS Vývoj automatického výstražného systému s obchodním názvem AVYS realizovala společnost ÚVAR – Servis, a. s., ve spolupráci se společností Skanska ŽS, a. s. Před schválením systému pro používání na železničních drahách v České republice proběhl jeho náročný tříletý zkušební provoz. Účelem vyvinutého zařízení, které Skanska ŽS, a. s., na svých stavbách již používá a nabízí i ostatním zhotovitelským firmám ať již formou prodeje nebo poskytováním služby zabezpečení pracoviště, je varovat s dostatečným časovým předstihem pracovníky v kolejích nebo jejich blízkosti nebo osádky pracovních strojů před blížícími se kolejovými vozidly, zvýšit bezpečnost pracovníků během stavebních nebo rekonstrukčních prací a omezit materiální škody způsobené případnými kolizemi stavebních strojů s projíždějícími vlaky. Víc k tématu je zde: http://www.cd.cz/old/TCD2005/5_48varo.htm | 24.03.12 - 5:43 |
365.404 | Něco k tomu "kouření" je tu: http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDtopna | 09.01.12 - 11:32 |
M 262.0209 + M 262.1002 | Antonín Němeček, je to věc názoru, mně se líbí tato fotka víc. Vlak víc "utopený" v přítmí dodává zvláštní atmosféru, probarvená obloha je taky výraznější. Hektor vzadu mi nijak nechybí. A pokud neobjasníš podstatu toho domnělého "podvrhu", za mně palec dolů, ale pro tebe :( | 13.10.11 - 11:02 |
Caroline | Já si nemohu pomoci, ale když budu ty koleje číslovat směremod nádražní budovy, tak od nám. Malinovského k nádraží můžeš přijet jen na tu nejvzdálenější tedy "čtvrtou". Mně na té současné opravdu chybí vyhýbka a možnost odbočit na "druhou", která vede z pod viaduktu z Křenové a pokračuje dál samostatně ke střednímu nástupišti tramvají. Proto píše kolega vojtik o potřebě jet se otočit ke Zvonařce. Na té "mé" fotce by měla ta inkriminovaná chybějící kolej být situovaná asi tam, kde parkuje ten "pravý" černý kombík mezi kolejemi. | 12.10.11 - 1:46 |
Caroline | Zlámalík, ty koleje jsou dnes opravdu vedeny jinak: http://www.mhdcr.biz/tram/brno/tramvajove_trate/21.htm. Doporučuji znovu popřemýšlet o Vojtíkově příspěvku z 08.10.2011 (22:39) A moje zmínka o chybějících výtazích byla reakcí na příspěvěk nicku IR z 09.10.2011 (14:27). | 10.10.11 - 17:02 |