..: Fotogalerie - detaily fotografie Caroline :..
 

Caroline


CarolineInformace o fotografii:
 - Místo focení: Brno hlavní nádraží
 - GPS: 49°11'29.089"N, 16°36'46.208"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 2.7.1989
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8285x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
13.10.2011 (11:01)  
taz: aha, my oba o tom samém, jen jsme se asi nepochopili. Shodneme se tedy na tom, že dotyčná spojka Grand - střední nástupiště (druhá kolej od nádraží) neexistuje a neexistovala.
A ve Vojtíkově prohlášení "Taky je zajímavá spojovací kolej z levého dolního rohu směrem k mašině. Tato kolej dnes není, takže případné odklony se konají vyhlídkovou jízdou k autobusovému nádraží a zpátky" je podtržená část mylná. Jest tak?
registrovaný uživatel taz 
Počet komentářů uživatele63 »fotek 0
12.10.2011 (1:46)  
Já si nemohu pomoci, ale když budu ty koleje číslovat směremod nádražní budovy, tak od nám. Malinovského k nádraží můžeš přijet jen na tu nejvzdálenější tedy "čtvrtou".
Mně na té současné opravdu chybí vyhýbka a možnost odbočit na "druhou", která vede z pod viaduktu z Křenové a pokračuje dál samostatně ke střednímu nástupišti tramvají.
Proto píše kolega vojtik o potřebě jet se otočit ke Zvonařce.
Na té "mé" fotce by měla ta inkriminovaná chybějící kolej být situovaná asi tam, kde parkuje ten "pravý" černý kombík mezi kolejemi.
11.10.2011 (21:50)  
taz: nezpochybňuju, že koleje jsou jinak oproti "době předpodchodové" - to už si nepamatuju a relevantní staré fotky jsem nenašel. Ale nejsou dnes jinak, než na této fotce s Caroline. Tvoje foto ukazuje prakticky dnešní stav.
registrovaný uživatel taz 
Počet komentářů uživatele63 »fotek 0
10.10.2011 (17:02)  
Zlámalík, ty koleje jsou dnes opravdu vedeny jinak: http://www.mhdcr.biz/tram/brno/tramvajove_trate/21.htm.
Doporučuji znovu popřemýšlet o Vojtíkově příspěvku z 08.10.2011 (22:39)
A moje zmínka o chybějících výtazích byla reakcí na příspěvěk nicku IR z 09.10.2011 (14:27).
10.10.2011 (12:29)  
taz: jsem místní, takže koleje u Grandu znám dobře, měl jsem jen na mysli, jestli neexistovala nějaká dočasná spojka, protože hlava si už nic nepamatuje, ale pochybuju.
A výtahy? U tramvaje nikdy nebyly, jen pojízdné schody do vyhořelýho baráku. Výtahy jsou na peróny nádraží, to jo. Ty modro-rezavé kostky.
10.10.2011 (8:06)  
Miloš, Martin Grill: na trati Stránská skála Líšeň se jelo naposledy v červnu 2002, nikdy ale s cestující veřejností (ti naposled v říjnu 1964). Vždy to byla jen doprava vozů z depozitáře na nějakou akci. Vozy převážel po jednom MUV (dolů tažené, nahoru sunuté), jedině Caroline se svými vozy jezdila vlastní silou. V červenci 2002 trať podemlela voda a od té doby je nesjízdná. Většina kolejnic byla ukradena.
09.10.2011 (23:36)  
Miloši, to asi těžko, když byla trať ze Stránské Skály do Líšně zrušena už v říjnu 1964...
10.10.2011 (6:22)  


Vím určitě, že se po trati do depozitáře jezdilo, ale přesný časový rámec z hlavy nedám. Ale určitě někdo na netu lehce najde.
09.10.2011 (20:59)  
Krásná fotka! V době pořízení snímku jsem byl na světě ani ne čtvrt roku, ale rád bych seděl v jednom z vozů, protože bych dal ruku do ohně, že se tyto jízdy konaly až do depozitáře v Líšni, kam už se zřejmě nikdo nikdy nepodívá...po kolejích.
registrovaný uživatel taz 
Počet komentářů uživatele63 »fotek 0
09.10.2011 (15:03)  
IR, tak nějak netuším, jestli mluvíme o stejném podchodu :)
Na nástupiště tram, žádný výtah nejezdí, z vlakového nástupiště se výtahy dostaneš tak akorát na první vlakové nástupiště, odtud pak po přechodu k tramvaji.
Ty bufety v podchodě už jsou delší dobu zrušené, takže zbyl jen ten "blešák", a ty tramvajové koleje doznaly změnu zřejmě s výstavbou křižovatky a trávníku pod Husovou.
09.10.2011 (14:27)  
Za fotku Karolínky jsem vděčný vždycky. Jen je trošku škoda, že z tohoto pohledu to muselo být nutně focené v protisvětle. Takže Karolínka prostě musí být tmavá a není tak dobře patrné, že budovy dostaly před těmi oslavami nový kabát. Pošta jen fasádu; nadražní budova byla kompletně zrekonsturovaná, peróny opravené, vše natřené. V nádražní budově byla restaurace kompletně zrekonstruovaná do podoby trošku připomínající secesní styl. Pamatuju, že jsme tam se spolužáky nějakou dobu chodili po úspěšných zkouškách na 2 dl červeného. Bylo tam totiž levněji než v Grandu, ale vypadalo to tam podobně velkolepě. No a coby pamětník bych taky řekl, že ty tramvajové koleje měly už tehdy podobu stejnou jako dnes, a to právě kvůli těm podchodům, které byly už kompletně v provozu - bohatě dimnezované, honosně obkládané. Jen pro vozíčkáře vše tak napůl - někam jo, někam ne (třeba na nástupiště tram vedou výtahy až dnes). Dodnes je v podchodech patrná leštěná žulová podlaha a obklady. Jenže magistrát v nich od jisté doby z důvodů, o kterých se můžeme jen dohadovat, udržuje obrovský vietnamský blešák, který jejich kapacitu snižuje až o třetinu, a různá rádobybistra, která podchody obohacují o nevyvětratelné pachy... Omlouvám se... ta nostalgie mě u těchto fotek vždycky trochu bere...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko