Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Caroline | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Brno hlavní nádraží - GPS: 49°11'29.089"N, 16°36'46.208"E » - Datum: 2.7.1989 - Autor: BBvK - Zobrazeno: 8285x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
taz: aha, my oba o tom samém, jen jsme se asi nepochopili. Shodneme se tedy na tom, že dotyčná spojka Grand - střední nástupiště (druhá kolej od nádraží) neexistuje a neexistovala.
A ve Vojtíkově prohlášení "Taky je zajímavá spojovací kolej z levého dolního rohu směrem k mašině. Tato kolej dnes není, takže případné odklony se konají vyhlídkovou jízdou k autobusovému nádraží a zpátky" je podtržená část mylná. Jest tak?
A ve Vojtíkově prohlášení "Taky je zajímavá spojovací kolej z levého dolního rohu směrem k mašině. Tato kolej dnes není, takže případné odklony se konají vyhlídkovou jízdou k autobusovému nádraží a zpátky" je podtržená část mylná. Jest tak?
Já si nemohu pomoci, ale když budu ty koleje číslovat směremod nádražní budovy, tak od nám. Malinovského k nádraží můžeš přijet jen na tu nejvzdálenější tedy "čtvrtou".
Mně na té současné opravdu chybí vyhýbka a možnost odbočit na "druhou", která vede z pod viaduktu z Křenové a pokračuje dál samostatně ke střednímu nástupišti tramvají.
Proto píše kolega vojtik o potřebě jet se otočit ke Zvonařce.
Na té "mé" fotce by měla ta inkriminovaná chybějící kolej být situovaná asi tam, kde parkuje ten "pravý" černý kombík mezi kolejemi.
Mně na té současné opravdu chybí vyhýbka a možnost odbočit na "druhou", která vede z pod viaduktu z Křenové a pokračuje dál samostatně ke střednímu nástupišti tramvají.
Proto píše kolega vojtik o potřebě jet se otočit ke Zvonařce.
Na té "mé" fotce by měla ta inkriminovaná chybějící kolej být situovaná asi tam, kde parkuje ten "pravý" černý kombík mezi kolejemi.
taz: nezpochybňuju, že koleje jsou jinak oproti "době předpodchodové" - to už si nepamatuju a relevantní staré fotky jsem nenašel. Ale nejsou dnes jinak, než na této fotce s Caroline. Tvoje foto ukazuje prakticky dnešní stav.
Zlámalík, ty koleje jsou dnes opravdu vedeny jinak: http://www.mhdcr.biz/tram/brno/tramvajove_trate/21.htm.
Doporučuji znovu popřemýšlet o Vojtíkově příspěvku z 08.10.2011 (22:39)
A moje zmínka o chybějících výtazích byla reakcí na příspěvěk nicku IR z 09.10.2011 (14:27).
Doporučuji znovu popřemýšlet o Vojtíkově příspěvku z 08.10.2011 (22:39)
A moje zmínka o chybějících výtazích byla reakcí na příspěvěk nicku IR z 09.10.2011 (14:27).
taz: jsem místní, takže koleje u Grandu znám dobře, měl jsem jen na mysli, jestli neexistovala nějaká dočasná spojka, protože hlava si už nic nepamatuje, ale pochybuju.
A výtahy? U tramvaje nikdy nebyly, jen pojízdné schody do vyhořelýho baráku. Výtahy jsou na peróny nádraží, to jo. Ty modro-rezavé kostky.
A výtahy? U tramvaje nikdy nebyly, jen pojízdné schody do vyhořelýho baráku. Výtahy jsou na peróny nádraží, to jo. Ty modro-rezavé kostky.
Miloš, Martin Grill: na trati Stránská skála Líšeň se jelo naposledy v červnu 2002, nikdy ale s cestující veřejností (ti naposled v říjnu 1964). Vždy to byla jen doprava vozů z depozitáře na nějakou akci. Vozy převážel po jednom MUV (dolů tažené, nahoru sunuté), jedině Caroline se svými vozy jezdila vlastní silou. V červenci 2002 trať podemlela voda a od té doby je nesjízdná. Většina kolejnic byla ukradena.
09.10.2011 (23:36)
Krásná fotka! V době pořízení snímku jsem byl na světě ani ne čtvrt roku, ale rád bych seděl v jednom z vozů, protože bych dal ruku do ohně, že se tyto jízdy konaly až do depozitáře v Líšni, kam už se zřejmě nikdo nikdy nepodívá...po kolejích.
IR, tak nějak netuším, jestli mluvíme o stejném podchodu :)
Na nástupiště tram, žádný výtah nejezdí, z vlakového nástupiště se výtahy dostaneš tak akorát na první vlakové nástupiště, odtud pak po přechodu k tramvaji.
Ty bufety v podchodě už jsou delší dobu zrušené, takže zbyl jen ten "blešák", a ty tramvajové koleje doznaly změnu zřejmě s výstavbou křižovatky a trávníku pod Husovou.
Na nástupiště tram, žádný výtah nejezdí, z vlakového nástupiště se výtahy dostaneš tak akorát na první vlakové nástupiště, odtud pak po přechodu k tramvaji.
Ty bufety v podchodě už jsou delší dobu zrušené, takže zbyl jen ten "blešák", a ty tramvajové koleje doznaly změnu zřejmě s výstavbou křižovatky a trávníku pod Husovou.
Za fotku Karolínky jsem vděčný vždycky. Jen je trošku škoda, že z tohoto pohledu to muselo být nutně focené v protisvětle. Takže Karolínka prostě musí být tmavá a není tak dobře patrné, že budovy dostaly před těmi oslavami nový kabát. Pošta jen fasádu; nadražní budova byla kompletně zrekonsturovaná, peróny opravené, vše natřené. V nádražní budově byla restaurace kompletně zrekonstruovaná do podoby trošku připomínající secesní styl. Pamatuju, že jsme tam se spolužáky nějakou dobu chodili po úspěšných zkouškách na 2 dl červeného. Bylo tam totiž levněji než v Grandu, ale vypadalo to tam podobně velkolepě. No a coby pamětník bych taky řekl, že ty tramvajové koleje měly už tehdy podobu stejnou jako dnes, a to právě kvůli těm podchodům, které byly už kompletně v provozu - bohatě dimnezované, honosně obkládané. Jen pro vozíčkáře vše tak napůl - někam jo, někam ne (třeba na nástupiště tram vedou výtahy až dnes). Dodnes je v podchodech patrná leštěná žulová podlaha a obklady. Jenže magistrát v nich od jisté doby z důvodů, o kterých se můžeme jen dohadovat, udržuje obrovský vietnamský blešák, který jejich kapacitu snižuje až o třetinu, a různá rádobybistra, která podchody obohacují o nevyvětratelné pachy... Omlouvám se... ta nostalgie mě u těchto fotek vždycky trochu bere...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko