..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "DavidŠ":

  1 2 3 4 5 ... 42      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
123.022-6mRKEF: No on ten násvit nebyl nijak drasticky boční, spíš slunce bylo ještě hodně vysoko, což v tomhle roční období dělá se stínama docela cirkus...14.06.07 - 18:51
123.022-6Nenajde se nějaký znalec, který by věděl, co zač je to zrušené hradlo?14.06.07 - 13:37
122.043-3LA: Tak o tom že něco víš nepochybuji, ale bylo to myšleno spíš pro Palka apod, kteří jsou zjevně pole neoraná ;-)19.05.07 - 20:56
122.043-3Palko: Aby bylo možné v případě potřeby zdvižením obou sběračů rozložit proudovou zátěž - při velmi velkém odběru proudu nebo při vytápění soupravy - to je sice odběr relativně malý (do 200 A), ale namáhané místo troleje se nepohybuje, a protože měď vyhřátím křehne, tak by se drát mohl snadno přepálit - použitím dvou sběračů se zátěž rozloží a místa styku jsou pak namáhána jen polovičním proudem. Dva sběrače se taky hodí v zimě, kdy trolej namrzne - pak přední sběrač "kultivuje" drát - čistí trolej od námrazy a zadní sběrač potom může proud odebírat snáze. Navíc jsou případy, kdy je lepší jet na zadní a případy, kdy se hodí víc ten přední. Zadní - vzduch, který proudí za jízdy přes střechu lokomotivy se na přítlaku smykadla zadního sběrače projeví méně - tzn. menší opotřebení, naopak za ztížených podmínek, kdy je přechodový odpor vysoký, zajistí kvalitnější odběr proudu právě přední sběrač, který je přitlačován silněji.

Anebo to můžeš brát prostě tak, že dva jsou tam ze záložních důvodů :-)
19.05.07 - 20:07
122.043-3Pantograf je především pouze druh sběrače. Stejně tak jako lyrový sběrač, polopantograf atd.19.05.07 - 18:25
121.028-5Sheriff: Adobe Photoshop CS2. Doporučuji kvalitní odšumení a aplikaci "chytrého vyhlazení" na oblohu (pokud je víceméně jednolitá).04.05.07 - 17:25
121.028-5m @ k tuning: Jo, je mi to úplně jasný. :-D03.05.07 - 23:56
121.028-5Liška: Ohnisková vzdálenost 90mm deformaci takřka vylučuje, pokud není foceno pod nějakým extrémním úhlem ve vertikálním směru.

A ohnuté mi nepřijdou, akorát se kácí. A taky není čemu se divit, na téhle vyježděné nákladní spojce. Všechno je tam v rozkladu.
03.05.07 - 22:34
130.037-5Tak jsem si otevřel komentáře a nestačím se divit...

Tomislav Stokurev: A smím se zeptat já, kde bereš tu troufalost bez jakéhokoliv hmatatelného důkazu mě osočovat z podvrhu? Žádná retuš sloupu se nekonala. Řeči o neschopnosti vyfotit to bez kolize mě opravdu rozesmívají. Fotku na tomhle místě a s touhle kompozicí jsem plánoval už před zimou, čekal jsem na jaro, až bude zeleno. Myslím, že se docela povedla, těšil jsem se na ni, a proto mě tvůj komentář docela mrzí. A o to víc, že se jej chytli (a chytnou) další bezpáteřní uživatelé a jejich hodnocení i smysl komentářů fotku potopí... Pokud se ti zdá, že tam měl být sloup, co to vyřešit neutrálním dotazem na autora, a nedávat rovnou nízké hodnocení a sprostý komentář?

Railman: Kdybys čas ztracený spekulací a psaním offtopic komentů věnoval úpravě svých fotek, což zjevně nezvládáš, udělal bys líp.

Pokud je to někomu málo, můžu své tvrzení podpořit fakty. Linkuju 1:1 výřez inkriminované oblasti z originálu, v levé části fotky jsem zvýraznil kousek čouhajícího výložníku, který byl čistě kompozičně vyloučen ořezem fotky. Jediná retuš, co se konala, bylo odstranění křoví lezoucího do prvního vozu. Vlak mě překvapil brzy po mém příchodu na flek, dříve než jsem to křoví stihl vysekat. Žádný sloup ani jiná část příslušenství TV tedy retušována nebyla.

http://www.atlaslokomotiv.net/foto/vyrez.jpg

Těším se na vaše vyjádření, pánové.
29.04.07 - 16:09
122.018-5topič: No určitě se láme, nevím teď přesně jak, ale v rovině není. Rovnal jsem to podle pilířů.17.04.07 - 17:45