..: Fotogalerie - detaily fotografie 122.043-3 :..
 

122.043-3


122.043-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Nymburk hlavní nádraží - Kamenné Zboží
 - Datum: 17.5.2007
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Auta z TPCA míří na západ
 - Zobrazeno: 2089x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Toušisko  mail  
Počet komentářů uživatele1768 »fotek 0
21.05.2007 (20:45)  
Jedna z velmi podařených fotografií - *5* proč sem ale autor občas dává záběry pod jeho důstojnost nechápu
20.05.2007 (13:03)  
Velice krásné slunce i barvy.
19.05.2007 (22:35)  
Jo, jo, jo, ta se Ti povedla, 5*.
registrovaný uživatel Palko 
Počet komentářů uživatele28 »fotek 0
19.05.2007 (21:56)  
No vida, tak takhle to je.
19.05.2007 (20:56)  
LA: Tak o tom že něco víš nepochybuji, ale bylo to myšleno spíš pro Palka apod, kteří jsou zjevně pole neoraná ;-)
19.05.2007 (20:07)  
Palko: Aby bylo možné v případě potřeby zdvižením obou sběračů rozložit proudovou zátěž - při velmi velkém odběru proudu nebo při vytápění soupravy - to je sice odběr relativně malý (do 200 A), ale namáhané místo troleje se nepohybuje, a protože měď vyhřátím křehne, tak by se drát mohl snadno přepálit - použitím dvou sběračů se zátěž rozloží a místa styku jsou pak namáhána jen polovičním proudem. Dva sběrače se taky hodí v zimě, kdy trolej namrzne - pak přední sběrač "kultivuje" drát - čistí trolej od námrazy a zadní sběrač potom může proud odebírat snáze. Navíc jsou případy, kdy je lepší jet na zadní a případy, kdy se hodí víc ten přední. Zadní - vzduch, který proudí za jízdy přes střechu lokomotivy se na přítlaku smykadla zadního sběrače projeví méně - tzn. menší opotřebení, naopak za ztížených podmínek, kdy je přechodový odpor vysoký, zajistí kvalitnější odběr proudu právě přední sběrač, který je přitlačován silněji.

Anebo to můžeš brát prostě tak, že dva jsou tam ze záložních důvodů :-)
19.05.2007 (20:31)  


Davide, diky za vycerpavajici komentar, rad sem takovehle veci dozvim ikdyz neco malo uz jsem vedel :-)
registrovaný uživatel Palko 
Počet komentářů uživatele28 »fotek 0
19.05.2007 (19:55)  
A načpak má vlastně dva pantografy (popř. smetáky nebo sběrače)?
19.05.2007 (19:29)  
Videl jsem i vlak s 10 vozy, a jeli na nem dve 230, sice je pravda ze to bylo v miste velkeho stoupani, a to byl prazdnej... Fotka se mi líbí a s těma smetákama, paradní novinka že, když se vezou nový auta že se jezdí na přední. teda aspoň pro mě.
19.05.2007 (18:32)  
Krása. To má jen 8 vagonu? malo ne?
19.05.2007 (20:28)  


ma tyhle vozy nalozene autama, pak nasledovaly nejake zavrene vozy zrejme na material k autum, souprava bezne delky celkove
19.05.2007 (18:25)  
Pantograf je především pouze druh sběrače. Stejně tak jako lyrový sběrač, polopantograf atd.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko