..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Hawkey":

  1 2 3 4 5 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Wiener Linien, typ U11Martin Grill Tahle varianta je určitě lepší, než řezat čistě do betonu a nutit diváka přemýšlet, jak to pokračuje.

No což se děje i v tomto případě. Neznám dané místo, ale pokud je to úzká nudle, dal bych ji celou, pokud něco širokého, dal bych tam více té budovy ..
01.06.11 - 21:17
Wiener Linien, typ U11Fotka zajímavá, niměné něco mi na ni nesedí a dlouho jsem přemýšlel co .. a nakonec jsem na to přišel, je to řez tou výškovou budovou vlevo ..01.06.11 - 20:51
193.922-2 Payus: Dovolím si nade vší pochybnosti tvrdit, že stanoviště strojvedoucího ve Vectronu je klimatizované, takže mi uniká nutnost větrat stanoviště tím, že zůstanou otevřené dveře a pokud by lokomotiva jela, je jízda s otevřenými dveřmi velmi málo pravděpodobná, při zkouškách málo kdy jezdí jen jeden člověk na mašině ...

Nikdy jsem netvrdil, že je ta fotka špatná, fotka je to povedená, ale právě ty otevřené dveře na stanovišti jsou tím detailem, který ji chybí k absolutní dokoalosti. Myslím si, že to při focení prostě autorovi jen nedošlo.. stane se, pokud si na to dá autor příště pozor, bude to jen dobře. Pokud by byla ta fotka se zavřenými dveřmi, měl bych chuť požádat autora o zaslání v originální velikosti a nechal bych si to vytisknout na plotru na A1 a pověsil doma v pracovně na zeď...

Martin Grill: Tak oni se Taurusy udělaly pro splnění nových TSI, pokud se nepletu, byla to ta dvacítka Taurusů pro Belgii, ale jinak to byla spíš z nouze cnost. Ono Vectron a Taurus maji spolu společného po mechanické stránce víceméně jen to, že to vyrábí Siemenes :)
24.05.11 - 23:18
193.922-2Jirka Panther : Více o Vectronu se můžeš dočíct na tomto odkazu: http://www.siemens.com/press/en/pressrelease/?press=/en/pressrelease/2010/mobility/imo201006031.htm

Payus: Dveře řeším z toho důvodu, že je to vážně škoda. Kdyby byly zavřené,fotka by neměla chybu, byla by to luxusni železniční fotografie lokomoivy. Otevřené dveře na stanovště působí na mě docela rušivě a jsem přesvědčený, že se toto dalo vyfotit i se zavřenýma dveřma. Nemyslím si, že by se po ZC VUŽ jezdilo běžně s otevřenými dveřmi na stanovišti, takže pokud to byl domluvený fotohalt, nebylo by problém je zavřít, pokud ne, tak stačilo počkat až je zavřou ..
24.05.11 - 17:47
193.922-2Kdyby dveře na stanoviště byly zavřený, tak to pro mě nemá chybu!23.05.11 - 16:58
363.503-4 + 363.502-6Šubi: A to mají i nový řídící pult??

No něco málo se o tom psalo na k-reportu :) Jinak Ti k tomu nemohu říct víc.
11.05.11 - 21:25
380.005-9Mě se to moc líbí :)

Zaza: a něco originálnějšího bys neměl? :)
10.05.11 - 23:07
380.014-1Povedená jarní fotečka. Jak nemusím "rámování" tak na téhle fotce o vypadá luxusně!25.04.11 - 14:08
380.012-5 + 380.014-1Zippich: Koukám, že když dochází věcné argumenty, přichází osočování a napdání. Vůbec mě neznáš, ale dovolíš si o mě tvrdit, že jsem neobjektivní a demagog. Jak komické.

Četl jsem moc pozorzně a důkldně co jsi psal, ale ono vyznat se v tom, co píšeš, když je to plné faktických a věcných rozporů nebo letitých a ničím nepodložených báchorek, které kolují po diskusních fórech léta je velice složité. Jediné co bylo pravidvé z toho co jsi napsal je, že projekt 109E má zpoždění ..

Jak naložím se svým volným časem, o tom Ty nerozhoduješ a co dělám ve svém volnu, do toho Ti s prominutím nic není. A ani nejsi můj nadřízený, abych Tě musel poslechnout a jít v osobním volnu do zaměstnání.

Jelikož v momentě, kdy Ti docházejí věcná fakta nepřiznáš, že se mýlíš, naopak snižuješ se ke slovnímu napdádní, nemá cenu s Tebou vést jakoukoliv diskusi, protože Ty máš evidetně jasné přesvědčení, že jen Ty máš pravdu, byť k tomu nemáš jediný kloudný podklad a navíc jsi v diskusi vyházel tolik nesmyslů jako neotřesitelný fakt, že si nejsem zcela jistý, že opravdu pracuješ v oboru a že máš k příslušné informace patřičně podložené. V tento moment diskusi ukončuji a nehodlám ztrácet čas diskusí s někým, kdo nechce přijmou podložená fakta a místo toho si pořád mele jen tu svoji.
24.04.11 - 23:31
380.012-5 + 380.014-1Zippich: Ano, na 109E jsem nechal kus svého života, ale to mi rozhodně nebrání se podívat objektivně i po jiných mašinách a klidně přiznám, že ten a ten výrobce to vyřešil ten a ten uzel lépe. Pokud budeš mít ke 109E věcnou kritiku, podloženou věrohodnými fakty, nedělá mi žádný problém toto přiznat. Bohužel, to co předvádíš Ty je jen papouškování již letitých, ohraných a ničím nepodložených báchorek. Máš-li pro svoje tvzení důkazy, předlož je, pokud ne, tak mlč. Přijdeš mi jako typický český fanoušek, když jeho oblíbený tým prohraje, vždy za to může rozhodčí, který dostal nějaké všimné ...

Tvůj vysnšěný Taurus .. ano, pro někoho modla a idol, ale pokud nikomu nevadí, že nesplňuje TSI HSS, dále, že nemá na všech trakčních systémech stejný výkon, dále, že u náš smí 1216.2 jezdit jen po jediné trase i v Něměcku to není o moc lepší tak budiž, dále neznám vezri Tauruse, který by mohl jezdit v Maďarsku a zároveň byl schválen pro provoz v Polsku atd... Prostě Taurus je pro některé idol, který jezdí všude okolo .. nikdo už ale jaksi nechce vidět, že Taurus PKP a Taurus OeBB jsou dosti odlišné lokomotivy a že i nás má jeho provoz celou řadu o mezení a vyjímek. Takže opět nemáš pravdu ...

Vyčítáš, že 109E po 7 letech vývoje není ještě plně homologována, Tak vzhledem k tomu, že v roce 2006 byly vydány TSI podle kterých se měla mašina stavět na základě požadavku ČD, najedou je ten vývoj 5 let. A víš jak dlouho probíhal vývovj Tvého milovaného Tauruse a po kolika ltech byla 1216 plně schválena ? Ano, Škodovka má s dodávkami zpoždění, ale taky za to zpoždění platí a to docela dost. Pokud o tomto nechceš nic vědět, budiž, ale ber to to jako fakt. A o to, že by mašina nebyla zhomologována, o to bych strach neměl.. Jen to schvalování podle TSI je trošku více časově náročné..

Můžeš prosím vysvětlit čemu mám rozumět pod pojmem - vorat kontrakty? Rád bych věděl co si pod tím představit, když už mi to vkládáš do úst aniž bych s tím souhlasil ..

Jedné věci ale upřímně nerozumíš, znáš podmínky tendrů, byl jsi u toho, ale nečetl jaké byly dokumenty jednotlivých účastníků, ale víš přesně, že Siemens dal lepší podmínky... Zajímavé :)

A z čeho máš prosím obavy u jednopodlažních EMU? Zase nějaká zbytečná paranoa..
24.04.11 - 11:08