..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kvajda":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.008 + 749.250-7ad stoupa:
škoda,že k této fotce není zvuk,to bychom pak řekli,že je to buď první či druhý případ.Ale klonil bych se k druhému případu,ušaté měly dost výkonu na to, aby utáhly pár vagonů se zamračenou na chvostu. Podle fotky i ta zamračená přikládá pod kotel (obrazně řečeno).
24.08.16 - 15:33
464.008 + 749.250-7To je sice možné,ale podle kouře z komína mašina jede na plný výkon.Dnešní generace to nezná z vlastní zkušenosti,jen stará garda,co na párách odjezdila dětství,cesty do školy a pak cesty do práce.Kolikrát to byl doslova koncert pro uši...24.08.16 - 14:31
T 499.0002stoupa - s tím mohu jen souhlasit,trakční vlastnosti podle fíry byly více než dobré.Škoda,že se jich nevyrobilo více, po vychytání dětských nemocí bychom pak nemuseli objednávat ze SSSR Sergeje.To byly pěkní nenažranci,co se týkalo nafty, zatímco naše motory byly úspornější.21.06.15 - 13:23
T 499.0002hortulana - když se podívám na design lokomotiv včera a dnes je to pěkný rozdíl, např.laminátky nebyly dosud překonány. Mohou za to i normy TSI,ale i tak se hodně trakčních vozidel podobá sobě navzájem.A když si vzpomenu na svoje dětství v kouři parních lokomotiv, člověk už na dálku poznal co jede. A dnes? Nepřišel jsem jaksi na chuť.Ostatní prosím o prominutí za OT.21.06.15 - 12:29
T 499.0002Tato řada předběhla svoji dobu a měla dobré jízdní vlastnosti,jak mi vyprávěl fíra z Děčína,který na ní jezdil. Byla nezaměnitelná a souhlasím s tím,že je hezčí než dnešní krabice.21.06.15 - 10:48
Dampfschneeschleuder Xrot 9213Ta vůně parní mašiny,ta byla cítit alespoň na kilometr. Nedefinovatelná směs a když měl člověk citlivý nos,tak se dal rozeznat typ uhlí v tendru, sokolovské mělo jinou vůni než pražské mašiny,které topily lepším uhlím. Taky jsem už pamětník a rád se zúčastním akce,kde se pára projede.Tak se vracím zpátky do dětství, kdy pára jezdila pravidelně a vlasy byly plné všeho možného z komína.24.03.15 - 15:10
163.094-6Takhle to jezdí z Ústí do Kolína se syslem již minimálně rok a jak říká Karel Kovářík,každý si najde to své...05.11.14 - 22:28
T 466.0286 + 354.195A co ta všudybylka na konci vlaku,to není vyprošťovací stroj v případě potřeby?21.04.13 - 16:43
555.3008a žlutý kohout brzdy...28.07.12 - 8:58
477.054Určitě to je 524.1 Série 115-117 a 120-129 byly z výroby opatřeny černo – zeleným nátěrem.02.04.11 - 17:11