Fotka | Zpráva | Datum |
33-248 | ad BBvK: Souhlasím, záleželo na strojní četě, ale opravdu by čest nedovolila četě vyjet na trať s takovou mašinou. V rodině máme starého fíru, co na párách něco odjezdil, ten se při pohledu na fotku úplně zhrozil, k tomu není co dodat... | 14.06.21 - 12:51 |
33-248 | Tak špinavou mašinu jsem ještě neviděl, co si pamatuji parní provoz, tak všechny mašiny u nás vypadaly jako by právě vyjely z fabriky. | 13.06.21 - 11:50 |
742 | Mňau, tak už něco pojede? | 04.04.21 - 15:58 |
163.072-2 | Ty stožáry mají stupačky, ale nevím, jestli začínají 2 m od země nebo jsou výš. Ale autorovi všechna čest, ne každý by měl odvahu vylézt až na vršek pod samou lampu. | 15.04.20 - 18:45 |
ES 499.1001 | Podle vagonů ano. | 18.10.18 - 9:51 |
T 499.0002 | No když má nový motor,tak je to asi zbytečné,ne? VÚŽ si Kyklopa vypiplal k obrazu svému.Věřím,že Kyklop bude ještě dlouho jezdit v čele vlaku bez pomoci něčeho jiného. | 09.10.18 - 15:29 |
475.179 | Podle znaku Děčína na krytu kompresoru je to Děčínská šlechtična,jiná šlechtična tohle nemá.Jinak fotka 5*. | 29.04.18 - 16:32 |
DB 180.015-0 | V Lovosicích kvůli tomu postavili terminál, ale dlouho v provozu nebyl... | 15.05.17 - 17:51 |
742.173-8 + 742.083-9 | Měl by to být podle informací v Parostroji.Dva vozy tohoto rozměru vlastnil podnik - Energovod - Praha a Bratislava, dnes oba vozy v majetku ITB Prag, s.r.o. | 25.02.17 - 14:52 |
Dva hlídkující svišti | To zvlnění kolejí je skutečné nebo jen optický klam? | 31.12.16 - 16:48 |