..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš180":

  1 2 3 4 5 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
477.043topič: No, já myslím, že by bylo zajímavé dát někam k nahlédnutí nějakou (třeba tuto) identickou fotku v editovaném, ale i syrovém stavu, abych mohl opravdu porovnat, co zkušený editor jako Vy dokáže.
Mohu brát jako přibližnou syrovou fotku tu předchozí od Petra Holuba, ale i kdybyste měli oba dva stejné fotoaparáty a zkušenosti, přesto mohou výsledné fotky vypadat jinak. Navíc píšete, že Petr Holub chyby záměrně simuloval, kdežto Vy jste zřejmě fotil s úmyslem fotku doeditovat a vystavit, tedy i syrová fotka vypadala zřejmě podstatně lépe než kolegova.
Sám se domnívám, že jsem zásady kompozice a jiné zásady pro tvorbu vlastní fotky již dávno pochopil (byť se mi mnohdy nepodaří je dodržet), v čem zatím velmi pokulhávám je právě editace.
21.11.10 - 22:07
T 698.001Je pravda, že T698.001 byla 4000.lokomotiva ČKD, je také pravda, že na oba prototypy T698.001 a 002 navázal další ověřovací vzorek v podobě jediného stroje řady T658.0. Všechny tyto stroje měly výkon 1650 k a vážily 108 t.
Lokomotivy T698.0 byly údajně objednány Ministerstvem zahraničního obchodu ČSR, právě se záměrem dodat je do Argentiny. Tam se však nedostaly, zřejmě pro pád režimu generála Peróna. Proč nejezdily oba prototypy u ČSD ve dvojici přesně neutuším, jak ale říká topič, bylo to zřejmě kvůli omezené přechodnosti. Spojené ve dvojici se zřejmě ocitly až na sklonku života, kdy takto na slepé koleji měnírny Třešňovka čekaly na zrušení.
[Opět jsem čerpal z článku Martina Hejla Pomerančové mýty, otištěného ve Světě železnice č.30, květen 2009]
06.11.10 - 11:44
T 698.001T698.001 a 002 byly pouhé dva prototypy své řady, vyrobené r.1958 a 1959. Byly původně určeny pro Argentinu, kam se však nikdy nedostaly a po několika letech provozu u ČSD skončily v roce 1965 na odstavné koleji v měnírně Třešňovka. Sešrotovány byly o tři roky později (viz. Svět železnice, č.30, květen 2009). Byly to vůbec první předchůdci následujících pomerančů.05.11.10 - 19:19
754.029-7Chary: Já to také poznal už z náhledu. Hrady nedává fotky jen na Želpage, ale i jinam (třeba K-report). A tam je právě podobných fotek víc, takže kdo jich pár viděl, ihned pozná Hradyho ,,rukopis" i místo.04.07.10 - 21:26
475.1142Plzeň-Skvrňany? Není to spíš Plzeň-zastávka?08.05.10 - 17:27
555.0153Krásná fotka, já bych jí rozhodně neřezal. Ale jak píše Petr, je to individuální.30.03.10 - 19:46
U 45.903Ha! Zdá se, že kolej vlevo je uzpůsobena pro zbrojení vody za jízdy.24.02.10 - 17:41
163.090-4Podle mne jedna z nejpovedenějších fotek z poslední doby.02.02.10 - 20:18
T 679.1006Parádní přechod mezi modelem a pozadím. Nevím jak ve skutečnosti, ale na této fotce vypadá opravdu přirozeně a nenásilně.15.11.09 - 11:30
M 152.0039Skutečně vyvedená fotka, přesto jsem již v náhledu poznal že jde o model, protože takhle čistý hytlák jsem na trati v životě neviděl. Ale budiž. Vadou na kráse je však prázdné stanoviště šukafonu, chtělo by to alespoň náznak dveří. To jsou ale jen detaily, takže se nenech odradit :-).13.08.09 - 11:08