..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 14 15 16 17 18 ... 24      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
434.2186No uhlobaroni už nám ty severočeské dráhy okousali hodně, bez ohledu na původního vlastníka. Nedávno jsem navštívil Duchcov, za plotem s nápisem "Nevstupovat - Majetek ČD" se rozpadá kdysi výpravná budova ředitelství Pražsko-Duchcovské. Smutný pohled...
A tenhle mostek - nevedla po něm původně vlečka Kladensko-Nučické?
18.02.14 - 21:25
434.2186>NIcKON
Shodou okolností jsem za mlhavého pátečního rána projížděl po Jižní spojce a nad Krčským nádražím se valily oblaky dýmu (den předtím jsem už slyšel podezřelé houkání od Bohdalce). Oželel jsem včasný příchod na pracoviště, vytasil mobil, pořídil pár velmi nekvalitních fotek a pak si vychutnal odjezd manipuláku k Braníku. Jestli z mé strany došlo k čerpání neplacených požitků, tak se pořadatelům omlouvám.
18.02.14 - 20:57
434.2186Jo a ještě jsem se chtěl zeptat - od kdy má čtyřkolák dvouválcový sdružený kompresor?18.02.14 - 20:51
434.2186BTW - fotka je úžasná, je tam úplně fšecko.18.02.14 - 20:48
434.2186Pane Stoupo,
při vší úctě, tohleto není trať Buštěhradské, ale Pražsko- Duchcovské, která opravdu pokračovala až do Saska přes Moldavu. Ve stanioci Podlešín je dodnes na krásném přístroji Siemes&Halske napsáno "od Smíchova" a "od Moldavy", i když vlak od Moldavy tam určitě nepřijel už léta...
18.02.14 - 20:47
Schafbergbahn "Z12"stoupa > Tak to jsme měli podobnou cestu. Při první návštěvě Rakous jsem to vzal přes technické muzeum ve Vídni (podívat se na pár gölsdorfických mašin či lulku velkého mistra), pokračoval jsem na Schneeberg, Schafgerg (to tam ještě jezdily pořádný parní mašiny, ne tyhlety repliky na naftu co neumějí ani pořádně odfukovat) a skončil v Groß Gerungs na úzké.27.01.14 - 13:54
486.007 + 498.022Časy se mění; za mého mládí náspy čistili majitelé koz a králíků, dneska šotouši...23.01.14 - 14:19
470.001-9Mohac > Vy jste v tom asi v životě nejel, co, že se vám tak líbí.16.01.14 - 14:01
01.1066I při nostalgických jízdách by se mělo hledět na hospodárnost. Moderní parní lokomotiva je vymyšlena tak, aby co nejlépe využila energii v palivu a je proto hloupost tu energii ztrácet zkrzevá odvodnění. Válce parního stroje jsou také proto izolované, aby po nahřátí nebyl třeba odvodnění používat.
Petr Holub: Ucpávku od odvodňovacího kohoutu / ventilu fakt poznám.
27.12.13 - 22:56
01.1066To jsem rád, že nejsem sám, komu vadí to věčné ježdění s otevřeným odvodněním. A zjevně to není problém jen historických jízd v Česku.27.12.13 - 17:02