Komentáře uživatele "Honza Beránek / JTB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 499.0002 | Topič: Za prvý, jsou to naprosto relevantní zdroje. Zpochybňuješ snad autoritu docenta Sellnera? A za druhý: teď bych rád slyšel, jak se věci mají podle tebe, protože jsi tu zatím kromě invektiv nic nepředvedl. Ideálně doloženo nějakými ještě věrohodnějšími zdroji. Díky. P.S.: a mínusováním zcela korektního komentáře s doloženýma zdrojema se chováš fakt jako nestrannej admin... | 27.10.16 - 19:02 |
T 499.0002 | Třeba Topič četl vlevo dole něco jinýho a jasně si na to vzpomíná... ;) | 27.10.16 - 17:41 |
T 499.0002 | Topič: http://sergeje.bilysklep.cz/hisprovo.php, tady to zase naprosto jednoznačně konstatuje Karel Sellner http://www.ceskatelevize.cz/porady/10209988352-zaslapane-projekty/409235100061004-lokomotiva-u-ledu/ A odkud čerpáte svoje informace vy, pane Becku? Chary: podívej se na facebook Marka Cermana. Jasně píše, že kolega měří a že "Už tam nejednou bylo 140." Navíc včera Ostravan zvládal prakticky totožné jízdní doby jako Pendolino, i pánové z ČD se tomu usmívali. :) Depeše podle mého názoru není ohledně rychlosti nijak závazná. | 27.10.16 - 17:22 |
V100.034 | Akorát ty voziče originálních zadků vypadají podezřele nově. Asi mají v myčce proti zbytku soupravy protekci. :) | 19.07.16 - 17:19 |
50.3648 | " Momentka z výletu do národní přírodní památky Peklo. NPP zmińuji záměrně - běžný turista na sobotním výletě byl na jedné straně potěšen parní lokomotivou - na druhé straně poněkud vyděšen šotoušky, kteří ve snaze vyfotit most z nadhledu obsadili borovice na skále a bez uzardění začali prořezávat koruny stromů [blush]" (zdroj: Malý Bobeš, K-report) Je tam tedy dovysvětlený, že borovice už byla mimo NPP, ale stejně - nechtělo by to fakt lízt v reflexních vestách? Takhle na vás někdo fakt brzo zavolá 'cajty. :) | 31.03.16 - 17:45 |
162.114-3 | Komín: To, že se Regiojet snaží ČD z linky vytlačit - podle mě je to evidentní - se rozhodně nevylučuje s tím, že je z linky nikdy nevytlačí. Je to zjevný protimluv, respektive: jediné logicky implikované vysvětlení tedy je, že je podle vás vedení RegioJetu naprosto nesoudné a snaží se o něco, co není nikdy možné. Pokud máte dojem, že pan Jančura je totálně nesoudný, pak já ho naprosto nesdílím. Naopak, dosavadní vývoj ukazuje, že u RegioJetu dokážou odhadovat věci budoucí velmi dobře. | 24.03.16 - 10:45 |
162.114-3 | ŠimonP: Tolik protimluvů na jednom místě... RegioJet má snahu naprosto odstranit ČD z tratě Praha > Ostrava (...) RegioJetu se asi nikdy nepodaří ČD vytlačit úplně z trasy Praha > Ostrava. Tak chtějí je ostranit, nebo ne? A i kdyby, bylo by to špatně? V Rakousku a Německu soukromníci vyhrávají spíše soutěže spolkových států a nebo doplňují národní DB A kolik bylo v Česku, prosím pěkně, výběrových řízení na dotované spoje? A kdo se o to zasadil především? A kolik jich skončilo opravdu realistickou soutěží, bez dumpingových cen, zrušení už vypsaných tendrů atd.? | 23.03.16 - 16:01 |
162.114-3 | ŠimonP: co jsou podle vás "stopy soukromých dopravců v západní Evropě"? | 22.03.16 - 18:14 |
754.030-5 | Pěkná dvojka. | 22.12.15 - 21:15 |
750.308-9 | AN, PH: Ono to je tak, že stát letos převedl na SŽDC asi deset miliard z ROPů, které by se jinak nevyčerpaly. A začalo se stavět doslova všechno, co jen mělo stavební povolení. Čili otázka rentabilnosti je trochu mimo. Bohužel, ten systém je dost pokřivenej. | 16.12.15 - 20:40 |