..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honza Beránek / JTB":

  1 2 3 4 5 ... 333      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 499.0002Topič: Za prvý, jsou to naprosto relevantní zdroje. Zpochybňuješ snad autoritu docenta Sellnera? A za druhý: teď bych rád slyšel, jak se věci mají podle tebe, protože jsi tu zatím kromě invektiv nic nepředvedl. Ideálně doloženo nějakými ještě věrohodnějšími zdroji.

Díky.

P.S.: a mínusováním zcela korektního komentáře s doloženýma zdrojema se chováš fakt jako nestrannej admin...
27.10.16 - 19:02
T 499.0002Třeba Topič četl vlevo dole něco jinýho a jasně si na to vzpomíná... ;)27.10.16 - 17:41
T 499.0002Topič: http://sergeje.bilysklep.cz/hisprovo.php,
tady to zase naprosto jednoznačně konstatuje Karel Sellner

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10209988352-zaslapane-projekty/409235100061004-lokomotiva-u-ledu/

A odkud čerpáte svoje informace vy, pane Becku?

Chary: podívej se na facebook Marka Cermana. Jasně píše, že kolega měří a že "Už tam nejednou bylo 140." Navíc včera Ostravan zvládal prakticky totožné jízdní doby jako Pendolino, i pánové z ČD se tomu usmívali. :)
Depeše podle mého názoru není ohledně rychlosti nijak závazná.
27.10.16 - 17:22
V100.034Akorát ty voziče originálních zadků vypadají podezřele nově. Asi mají v myčce proti zbytku soupravy protekci. :)19.07.16 - 17:19
50.3648" Momentka z výletu do národní přírodní památky Peklo. NPP zmińuji záměrně - běžný turista na sobotním výletě byl na jedné straně potěšen parní lokomotivou - na druhé straně poněkud vyděšen šotoušky, kteří ve snaze vyfotit most z nadhledu obsadili borovice na skále a bez uzardění začali prořezávat koruny stromů [blush]"
(zdroj: Malý Bobeš, K-report)

Je tam tedy dovysvětlený, že borovice už byla mimo NPP, ale stejně - nechtělo by to fakt lízt v reflexních vestách? Takhle na vás někdo fakt brzo zavolá 'cajty. :)
31.03.16 - 17:45
162.114-3Komín:
To, že se Regiojet snaží ČD z linky vytlačit - podle mě je to evidentní - se rozhodně nevylučuje s tím, že je z linky nikdy nevytlačí.

Je to zjevný protimluv, respektive: jediné logicky implikované vysvětlení tedy je, že je podle vás vedení RegioJetu naprosto nesoudné a snaží se o něco, co není nikdy možné.

Pokud máte dojem, že pan Jančura je totálně nesoudný, pak já ho naprosto nesdílím. Naopak, dosavadní vývoj ukazuje, že u RegioJetu dokážou odhadovat věci budoucí velmi dobře.
24.03.16 - 10:45
162.114-3ŠimonP: Tolik protimluvů na jednom místě...

RegioJet má snahu naprosto odstranit ČD z tratě Praha > Ostrava (...) RegioJetu se asi nikdy nepodaří ČD vytlačit úplně z trasy Praha > Ostrava.


Tak chtějí je ostranit, nebo ne? A i kdyby, bylo by to špatně?

V Rakousku a Německu soukromníci vyhrávají spíše soutěže spolkových států a nebo doplňují národní DB

A kolik bylo v Česku, prosím pěkně, výběrových řízení na dotované spoje? A kdo se o to zasadil především? A kolik jich skončilo opravdu realistickou soutěží, bez dumpingových cen, zrušení už vypsaných tendrů atd.?
23.03.16 - 16:01
162.114-3ŠimonP: co jsou podle vás "stopy soukromých dopravců v západní Evropě"?22.03.16 - 18:14
754.030-5Pěkná dvojka.22.12.15 - 21:15
750.308-9AN, PH: Ono to je tak, že stát letos převedl na SŽDC asi deset miliard z ROPů, které by se jinak nevyčerpaly. A začalo se stavět doslova všechno, co jen mělo stavební povolení.

Čili otázka rentabilnosti je trochu mimo. Bohužel, ten systém je dost pokřivenej.
16.12.15 - 20:40