..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.114-3 :..
 

162.114-3


162.114-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Pardubice-Opočínek - Pardubice-Svítkov
 - Datum: 27.10.2013
 - Autor: Jan Zelenda 
 - Zobrazeno: 4810x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
27.03.2016 (22:20)  
Slovensko je evropský experiment, raději nekomentovat.

Dokonale vystiženo :D :D :D
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
25.03.2016 (9:09)  
Keprt: já taky nijak Jančuru nepranýřuji, jen jsem se snažil upozornit na to, že současný stav není ideální.

Termín open-space znám ze zelpage, jeden z autorů ho tu kdysi použil v nadpisu a byl tím myšlen, tuším, současný stav dopravy Praha - Ostravsko. Neexistuje objednavatel a každý si jezdí, jak chce. A open-space dopravcem jsem pak myslel takového dopravce, který v tomto systému jezdí.
25.03.2016 (8:55)  
Ešus, ŠimonP: Asi tak "expensive" pro cestující v UK nejsou, když jejich počty rostou a dopravci navyšují kapacity souprav....

Doporučuji si osvěžit paměť a popátrat v historii, kolik stála jízdenka s místenkou ČD třeba v Pendolinu na trase Ostrava - Praha před nástupem Jančury a Leo a co přinesla konkurence...

A další stále opakovaná pohádka v různých verzích o tom, jak by soukromníci rušily tratě... To zastavení provozu na polovině regionálních tratí na Slovensku způsobili soukromnící? A u nás zastavení provozu na některých regionálních tratích taky způsobili soukromníci? Podívejte se, kdo se dneska snaží o udržení provozu na tratích jako Jindřichohradecké úzkokolejky, trať Mor. Budějovice-Jemnice, Opava-Jakartovice..... že by státní dopravce ČD?
25.03.2016 (0:10)  
Já rozhodně Jančuru nepranýřuji, to je jen obyčejný člověk, který chce v mezích zákona vydělat. Ale o to více mi vadí přístup státu, který chce to, co se po první světové válce vybudovalo, zase rozdrobit. Že by to byl dárek ke 100. výročí?

Že vlaky v UK jsou "expensive", není nic nového. Bohužel my se do podobného stavu řítíme.
Německo je často pokládáno za vzor všeho, ale rozdělení DB na Regio a Fernverkehr vše hatí - IC a výše jsou drahé, chudší lidé jezdí regionálními vlaky na dálky.
Polsko je opět příkladem rozdrobenosti a přehnané samosprávy - u nás to jsou jen nepropojená IDS, ale u nich i nekompatibilní dopravci.
Slovensko je evropský experiment, raději nekomentovat.

Jen Švýcarsko zjistilo, že ve spolupráci je úspěch. O to zajímavější je, že si vše lidé sami odhlasovali a financují to z plošného mýtného na nákladní auta a kamiony. A taky je tam hezky vidět, že úspěch se neměří v maximální rychlosti.
24.03.2016 (21:58)  
20 fotek z Británie ale že každý moc dobře ví jak tam železnice funguje a jak se po situaci v roce 1979 dále tvořila ...

Heh, nějak nevím, co na to říct. Myslíš, že všichni zde přítomní mají o železnici v GB stejné povědomí, jako ty?

Po příchodů soukromníků bylo hodně lokálních tratích "nelukrativních" a proto v nednešní době nejsou vůbec provozované

Máš v tom naprostý časový guláš. V UK byla skutečně zrušena cca 1/3 železniční sítě. Ovšem: dělo se tak zejména v 50.-80. letech, tedy za časů národních (znárodněných) BR. A dělo by se tak i kdyby BR nevznikly - protože v Anglii, resp. zejména průmyslových oblastech Anglie, byla extrémně hustá železniční sít, vzniklá v 19. století pro potřeby průmyslu, která ale v průběhu první půlky 20. století v původním rozsahu ztratila smysl - tak jako jinde v Evropě, i v Anglii probíhala koncentrace průmyslu a začaly se využívat nákladní auta. Takže ta jejich původní síť byla neudržitelná za jakýchkoliv podmínek. Privatizace probíhala v 90. letech a její výsledky - jeď se tam podívat.

Zajisté by i RegioJet provozoval nějakou "šumavskou lokálku" a určitě i bez dotací.

Kdo a kde tu něco takového tvrdí?

nelidské ceny

Nevím, proč z UK najednou přebíháš na Slovensko, ale jak už bylo zmíněno, vlaky v UK rozhodně nejezdí prázdné, řeší spíš opačný problém, takže???

Komín: OK, nic proti Švýcarskému modelu. Ale u nás je (zatím) český model a je zbytečné Jančuru pranýřovat za to, že se v něm snaží dělat svůj byznys. Na méně lukrativní spojení je tu veřejná objednávka a mám dojem, že nabídka ČD je, co se týká frekvence spojení, dost dobrá. Miř na ministerstvo dopravy, ať změní svůj přístup, to by bylo smysluplnější.

open space dopravce - toto mi uniká, nějaká nová slovní hříčka?
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
24.03.2016 (18:55)  
Keprt
A to má vozit vlaky tak, aby mu v nich nejezdili lidi?
Od soukromého subjektu podnikajícího za účelem zisku to samozřejmě čekat nemůžeme. Ale pro systémově fungující dopravu švýcarského typu to není ideální. Podstatné je, jak jsem napsal, na lukrativních tratích v lukrativních časech. Ve Švýcarsku se jezdí i v časy, které jsou pro open-space dopravce naprosto nevýhodné. Pro cestující je to ale velmi pohodlné.
24.03.2016 (18:11)  
Velká Británie (GB) - 20 fotografií
Závratných 20 fotek z Británie ale že každý moc dobře ví jak tam železnice funguje a jak se po situaci v roce 1979 dále tvořila ...
Po příchodů soukromníků bylo hodně lokálních tratích "nelukrativních" a proto v nednešní době nejsou vůbec provozované a už je to i příliš nákladné ... Zajisté by i RegioJet provozoval nějakou "šumavskou lokálku" a určitě i bez dotací.

K nelidským cenám bych měl příklad zdražování InterCity RegioJetu na Slovensku kdy to nebylo poprvé jako třeba když s autobusy získal linku Praha - Liberec a po podnákladové ceně dal zpět původní cenu co tam byla akorát tam neměl konkurenci ...
24.03.2016 (17:30)  
ŠimonP: "ceny na nelidské úrovni"... a kdo jsou teda ti nelidi, kteří cestují těmi vlaky a od vstupu soukromých dopravců jejich počet výrazně vzrostl?
24.03.2016 (15:51)  
a není britská železnice soukromá ?

Teď si jen říct, co je to železnice. Soukromí jsou někteří provozovatelé vlaků (někteří jsou dcerami státních železnice z poza kanálu), ovšem železniční síť je státní.
24.03.2016 (15:34)  
V druhém volebním období Margaret Tatcherová velice snížila vliv státní organizací a privatizovala hodně oblastí kde byl majoritní stát ... Není to pravda ? a není britská železnice soukromá ?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko