Fotka | Zpráva | Datum |
T 478.2069 | Petr Holub: Což byla bohužel dost nešťastně zvolená politika, protože v momentě kdy se rozhodlo o účasti 752.069 na víkendové akci, již nebylo možné se na tuto akci vůbec přihlásit, což třeba mě dost mrzelo. Ale chápu potřebu dostat třetí loko na Moravu. | 04.08.17 - 21:42 |
752.069-5 | To tmavě modré lůžko je jídelní vůz :-) | 12.07.17 - 22:36 |
163.234-8 | Chary: To víš, stárnu :-) Povedlo se Ti zkombinovat neokoukaný flek, nenajbrtí lokomotivu a parádní světlo. | 01.06.17 - 8:14 |
163.234-8 | Moc pěkný | 31.05.17 - 19:47 |
BNSF 5119+5045+9092+5452 | Luxusní | 03.05.17 - 17:30 |
754.045-3 | zirecek: Tím, že se nezrealizovala původně plánovaná výhybna Luka pod Medníkem tak touto nákladnou rekonstrukcí paradoxně klesla kapacita tratě takovým způsobem, že např. Mn musí jezdit za hluboké noci, vodácké pendly Týnec - Petrov musely být po rekonstrukci také zrušeny, o složitosti posunů při jakékoliv mimořádné jízdě(v sezoně zde jezdí dost výletních vlaků) ani netřeba zmiňovat. Mezi Vraným a Týncem se do žádné stanice nevejdou tři vlakové soupravy. Rekonstrukce svršku, zabezpečení přejezdů sanace svahů atd. bylo potřeba jako sůl, to trati jednoznačně pomohlo. | 31.03.17 - 21:29 |
754.022-2 | Tak určitě, hrozně moc se mě to dotklo :-) On je ten oblouk dost focený především kvůli tomu, že od Březnice na jih je to jediné místo, kde se trať takto stočí k západu, tím pádem zde nasvítíš oba podvečerní rychlíky. | 23.03.17 - 6:52 |
754.022-2 | Sice nevím jak může 11. fotka v galerii z jednoho oblouku působit neokoukaně, ale tady jde spíš hlavně o tu celozelenou soupravu. | 21.03.17 - 16:53 |
810.098-4 | Nemáš popojetější verzi? Jestli by se motor nedostal až za telegraf. | 08.03.17 - 6:46 |
731.057-6 + 362.169-5 | Jak moc bylo potřeba vyhlazovat šum ? :-) | 14.02.17 - 16:09 |