..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Martoch":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 134      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.2069Petr Holub: Což byla bohužel dost nešťastně zvolená politika, protože v momentě kdy se rozhodlo o účasti 752.069 na víkendové akci, již nebylo možné se na tuto akci vůbec přihlásit, což třeba mě dost mrzelo. Ale chápu potřebu dostat třetí loko na Moravu.04.08.17 - 21:42
752.069-5To tmavě modré lůžko je jídelní vůz :-)12.07.17 - 22:36
163.234-8Chary: To víš, stárnu :-) Povedlo se Ti zkombinovat neokoukaný flek, nenajbrtí lokomotivu a parádní světlo.01.06.17 - 8:14
163.234-8Moc pěkný31.05.17 - 19:47
BNSF 5119+5045+9092+5452Luxusní03.05.17 - 17:30
754.045-3zirecek: Tím, že se nezrealizovala původně plánovaná výhybna Luka pod Medníkem tak touto nákladnou rekonstrukcí paradoxně klesla kapacita tratě takovým způsobem, že např. Mn musí jezdit za hluboké noci, vodácké pendly Týnec - Petrov musely být po rekonstrukci také zrušeny, o složitosti posunů při jakékoliv mimořádné jízdě(v sezoně zde jezdí dost výletních vlaků) ani netřeba zmiňovat. Mezi Vraným a Týncem se do žádné stanice nevejdou tři vlakové soupravy. Rekonstrukce svršku, zabezpečení přejezdů sanace svahů atd. bylo potřeba jako sůl, to trati jednoznačně pomohlo.31.03.17 - 21:29
754.022-2Tak určitě, hrozně moc se mě to dotklo :-) On je ten oblouk dost focený především kvůli tomu, že od Březnice na jih je to jediné místo, kde se trať takto stočí k západu, tím pádem zde nasvítíš oba podvečerní rychlíky.23.03.17 - 6:52
754.022-2Sice nevím jak může 11. fotka v galerii z jednoho oblouku působit neokoukaně, ale tady jde spíš hlavně o tu celozelenou soupravu.21.03.17 - 16:53
810.098-4Nemáš popojetější verzi? Jestli by se motor nedostal až za telegraf.08.03.17 - 6:46
731.057-6 + 362.169-5Jak moc bylo potřeba vyhlazovat šum ? :-)14.02.17 - 16:09