..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.045-3 :..
 

754.045-3


754.045-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Luka pod Medníkem - Petrov u Prahy
 - GPS: 49°52'39.272"N, 14°26'23.462"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 26.3.2017
 - Autor: Martin Švancar 
 - Pozn.: Os 9062 (Čerčany - Praha
hl.n.)
 - Zobrazeno: 4579x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
04.04.2017 (1:56)  
Scestná je představa, že by se železnice měla opravou zrychlovat a jinak to jsou vyhozené peníze. Nové jsou kolejnice a štěrk. Oblouky jsou pořád staré, s těmi se nehýbalo, takže není důvod ani možnost zrychlit.
03.04.2017 (21:20)  
(gp): Nevím, co do toho motáte autoservis a auto. To je už úplně zcestné.
A silnice? Jsem sice povinen přizpůsobit, ale zkrátka na silnici mimo obec mohu jet 90 km/h (není-li stanoveno jinak) a hotovo. Když se dělá oprava silnice, tak to není proto, aby se místo 90 km/h jezdilo 120 km/h. U železnice by ale oprava MĚLA být i kvůli tomu, aby se tam jezdilo rychleji. A ne že někam nasypeme miliony a po půl roku trvající opravě se místo 50 km/h po "novém" jezdí zase 50 km/h. To jsou prostě vyhozené peníze
03.04.2017 (20:58)  
...a ještě s horozelcem na Jehle :)
03.04.2017 (13:44)  
Antony: Ohledně nasazení nových vozidel je vhodné se obrátit na příslušné úředníky a politiky. Některé kraje podepsaly smlouvy s ČD na 10 let, ale podmiňovaly to konkrétní odměnou vozového parku v osobní dopravě. Někde se to povedlo více, někde méně a někde to vůbec neřešili a podepsali...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
03.04.2017 (12:43)  
DC: nekulhá. Řidič je ze zákona povinen přizpůsobit rychlost a je způsobilý tak učinit. Strojvedoucí takovou povinnost ani způsobilost nemá. Že pražce leží na blátě a vrtule drží v pražcích jak špendlíky v nástěnce, se z mašiny včas nepozná. Nasypat nový štěrk a položit nové koleje sice stojí fůru peněz, ale pořád je to jenom oprava. Zkuste říct v autoservisu: když už do toho hrabete, udělejte z toho aspoň dvoulitr.
03.04.2017 (11:49)  
stale optimisticky doufam ze zvyseni rychlosti prijde. spolecne s movymi kolejemi byly konecne vsechny prejezdy vybaveny semafory a tak uz vlaky nemusi pred prejezdy spomalovat a poustet auta, jak to mnohdy drive vypadalo :-)
zvysit rychlost z 50 na 60 nebo nejlepe vice by to ale chtelo a oprava koleji bez toho vubec nemela byt provadena.
navc nove koleje by si konecne zaslouzily moderni vlaky. minimalne v tydnu pro mistni lidi. regionova je silena a napr regioshark by lidi nalakal. ted probehly zmeny v autobusech a napr z kamenneho privozu na budejovickou se cas zkratil z 55 minut na 46. ocekaval jsem ze vlak klesne v hodiny na 45, max 50 minut a stale nic.
co by tedy take dost pomohlo by bylo zruseni nevyuzivanych zastavek v komoranech, jarove, petrove chlomku a mozna i ve skochovicich. samozrejme se proti tomu nekdo ozve ale vlak by mel slouzit vsem a prioritou by mela bvyt vetsina a zastavovani a zdrzovani stovek lidi kvuli jedne babicce je proste silenost
03.04.2017 (10:57)  
Přirovnání k silnicím kulhá na obě nohy. Rychlost je daná zákonem a není výjimkou, že na nějakém tankodromu můžete (nahlíženo zákonem) jet klidně 90 km/h. Že se tak jet nedá, je jiná věc.
Ale nasypat kvanta peněz do "rekonstrukce" trati a pak se tam jezdí stejně rychle jako v roce 1970 (spíš pomalu) je poněkud... nelogické. Když už do toho hrabu, tak to udělám tak, aby nastal pro cestující nějaký přínos, ne?
03.04.2017 (10:24)  
zireček: máte pravdu s rychlostí na silnicích - max. rychlost 90 km/h je předepsána zákonem. Zatím žádný zákon (např. TSI) však direktivně neomezuje rychlost na regionální dráze (tj. že po rekonstrukci se musí jezdit stejných 50 km/h jako před ní). Domnívám se, že železniční trať s rychlostmi 50-60 km/h určitě má potenciál na zvýšení rychlosti. Pokud se na trati provedou úpravy za miliony, přičemž užitná hodnota (tedy čas přepravení z místa A do místa B za čas t) zůstane stejná, pak mi z pohledu daňového poplatníka ty miliony vložené např. do značného prodloužení cesty od pokladny na nástupiště a s tím spojené nutnosti příchodu na nádraží dříve než před rekonstrukcí, abych vůbec stihl odjezd (zářný příklad Braník), připadají jako vyhozené peníze (resp., mírněji řečeno, peníze utracené s menším úsilím)... Také je škoda těch zrušených míst na křižování, ty by mohly zlepšit možnost nápravy jízdního řádu při mimořádnostech resp. zahuštění jízdního řádu třeba jízdami výletních vlaků ještě lépe. Ale buďme rádi, že se jezdí ve stejných parametrech a "historických" vozidlech, také se nemuselo jezdit vůbec, že...
03.04.2017 (9:24)  
Rabín:
Na jednokolejce má reálný přínos zvýšení rychlosti při stávajícím dopravní modelu v podobě přesunutí křižování. Když křižování nepřesunete, je účelem zvýšení rychlosti pouze stabilizace JŘ a případné snížení zpoždění.

Ne všechny proběhlé stavby byly investičního charakteru se zvyšováním všech parametrů. Tedy často se jen obnovovala trať do původních parametrů.
Když silničáři kompletně vymění živičný kryt, taky nikdo neprská, že zůstala rychlost 90 km/m. Když na trati neposuzujete, nerekonstrujete žel. spodek, mosty, nemůžete zásadně zvyšovat rychlost.
02.04.2017 (21:05)  
zirecek: "to podstatné" je pro mne jakožto platícího cestujícího samozřejmě zvýšení traťové rychlosti a s tím jdoucí zkrácení jízdních dob.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko