..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Kocurek":

  1 ... 40 41 42 43 44 45      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
225.002-5Napřed jsem chtěl napsat, že tahle verze Najbrta Slonovi sluší nejvíc a on to není ani tak Slon natož aby byl pro ČD.
PS: bagr v pozadí - L.A. se nezapře :D
05.03.12 - 12:48
Ge 4/4 III 641 RhBNa sloupech trakčního vedení je rovnou i veřejná elektrická sít? Jsou nezvykle vysoké...04.03.12 - 20:38
242.236-8Proč mi ten plechaáč připadá, jako by byl naštvaný, že nemůže ven, když je tak hezky? :)25.02.12 - 22:06
162.119-2Narazil jsem kdysi na velmi zajímavý článek pojednávající o tom jak mít světlo.
Nebo spíš SVĚTLO. http://www.radio-foto.net/foto/Podzemi.php
21.01.12 - 21:53
840.008-7 + 840.007-9Parádní foto, plný počet *****
Jeden dotaz, mírně OT: Jak Vám to v zimě jezdí a jak to topí?
21.01.12 - 21:32
Škoda 1202 STWSim: Označení té drezíny "Škoda 1202 STW" je docela perlička, jelikož zkratka STW pochází z anglického "Station wagon" neboli "nádražní povoz". V dnešním smyslu slova "nádražní dodávka".09.01.12 - 14:23
749.121-0komín: Taky bych na rychlíku viděl raději 854-954 než lokomotivu se dvěma vagóny, tady se tahá zbytečně 50 tun železa. Jenže to by u ČD musel být dostatek motoráků na osobáky, na kterých pak 854 jezdí. A není na ně vhodná. Tam patří právě to "Desiro". Jneže Desiro po česku je složené z 810 a 010 a nese si stejné dostihové hendikepy jako 854 - malá adhezní hmotnost, malý výkon motoru = pomalý rozjezd.07.01.12 - 13:33
151.019-7 + 151.014-8Škoda toho useklého oblouku. Jinak by to bylo za *****07.01.12 - 13:18
743.001-0 + 743.010-1 + KSP 411-S-1Plný počet hvězdiček, za nápad, za dokument toho, co běžný srtelník nemá šanci vidět, za pěknou fotku.27.12.11 - 10:50
80-29.213-3 + 854.213-6Sim: To je druhá studna, jen má poněkud historické vystrojení odběrného místa. Vyústění přepadu pramene je schováno za pumpu v popředí. Budka je nad pramenem proto, aby do pramene nepadalo listí a jiné nechtěné věci.16.12.11 - 17:44