Komentáře uživatele "Jiří Kocurek":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
225.002-5 | Napřed jsem chtěl napsat, že tahle verze Najbrta Slonovi sluší nejvíc a on to není ani tak Slon natož aby byl pro ČD. PS: bagr v pozadí - L.A. se nezapře :D | 05.03.12 - 12:48 |
Ge 4/4 III 641 RhB | Na sloupech trakčního vedení je rovnou i veřejná elektrická sít? Jsou nezvykle vysoké... | 04.03.12 - 20:38 |
242.236-8 | Proč mi ten plechaáč připadá, jako by byl naštvaný, že nemůže ven, když je tak hezky? :) | 25.02.12 - 22:06 |
162.119-2 | Narazil jsem kdysi na velmi zajímavý článek pojednávající o tom jak mít světlo. Nebo spíš SVĚTLO. http://www.radio-foto.net/foto/Podzemi.php | 21.01.12 - 21:53 |
840.008-7 + 840.007-9 | Parádní foto, plný počet ***** Jeden dotaz, mírně OT: Jak Vám to v zimě jezdí a jak to topí? | 21.01.12 - 21:32 |
Škoda 1202 STW | Sim: Označení té drezíny "Škoda 1202 STW" je docela perlička, jelikož zkratka STW pochází z anglického "Station wagon" neboli "nádražní povoz". V dnešním smyslu slova "nádražní dodávka". | 09.01.12 - 14:23 |
749.121-0 | komín: Taky bych na rychlíku viděl raději 854-954 než lokomotivu se dvěma vagóny, tady se tahá zbytečně 50 tun železa. Jenže to by u ČD musel být dostatek motoráků na osobáky, na kterých pak 854 jezdí. A není na ně vhodná. Tam patří právě to "Desiro". Jneže Desiro po česku je složené z 810 a 010 a nese si stejné dostihové hendikepy jako 854 - malá adhezní hmotnost, malý výkon motoru = pomalý rozjezd. | 07.01.12 - 13:33 |
151.019-7 + 151.014-8 | Škoda toho useklého oblouku. Jinak by to bylo za ***** | 07.01.12 - 13:18 |
743.001-0 + 743.010-1 + KSP 411-S-1 | Plný počet hvězdiček, za nápad, za dokument toho, co běžný srtelník nemá šanci vidět, za pěknou fotku. | 27.12.11 - 10:50 |
80-29.213-3 + 854.213-6 | Sim: To je druhá studna, jen má poněkud historické vystrojení odběrného místa. Vyústění přepadu pramene je schováno za pumpu v popředí. Budka je nad pramenem proto, aby do pramene nepadalo listí a jiné nechtěné věci. | 16.12.11 - 17:44 |