..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "hortulana":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
CRRX 15462 + CRRX C20A zde ještě celá trasa z kabiny tam a zase zpátky: https://www.youtube.com/watch?v=YpcJ6jJlz6o19.07.18 - 10:25
854.021-3NICKON: To je ale hloupost. Auta až na výjimky taky nocují venku a možná za těch tuuuuze špatných klimatických podmínek nejezdí tak často, ale rozhodně je venku prostojí.03.06.18 - 16:19
242.272-3Tak na silnici nejsou zatáčky, na železnici nejsou zatáčky, no kde se ty curvy teda vzaly? Pravdou je, že ta trať tam určitě v obloucích neobloukuje, ale zatáčí :)))15.05.18 - 14:41
4213Tyhle jednotky byly před rekonstrukcí průchozí. Ten dekl na čelech byl dvoudílný a dal se otevřít. Tipuji, že z kabiny nahoře má strojvedoucí lepší rozhled, než z něčeho typu naší řady 854. To ale jen hádám.20.04.18 - 22:50
130.047-4To tam mají tu reklamu jako výsměch spotřebě odporových lokomotiv? :)19.04.18 - 10:55
350.007-1No, soudě dle komentářů, je tady lichoběžníkový úchyl někdo jiný. Podle mě je to variace na „klasický“ gorilí nátěr, akorát v červené: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/350534.jpg

A mně se moc líbí.
11.04.18 - 16:01
AMTK 135+133, Amtrak train 6 "California Zephyr"Jiří Kocurek: Mazec? Mazec je spoj G71 čínských železnic, který ujede 2400 kilometrů za 10 hodin a 16 minut. To je průměrná rychlost asi 243 km/h. Železnice v USA mi přijde fascinující, ale u těhlech dlouhejch osobáků spíš tím, že tím někdo jezdí :))) Nemluvím ale o příměstských vlacích (což teda v americkém měřítku jsou taky slušné vzdálenosti).09.04.18 - 15:22
187.142NIcKON: No však. A podle vzhledu toho traxxe jim už teď chybí :)22.03.18 - 18:45
187.142Ale copak, Němcům dosluhuje řada 250 a nuitně potřebují další Hochleistungscontainer?22.03.18 - 17:27
714.219-3Jiří Kocurek: Srovnání dobré, ale určitě bude rozhodovat i počet hnaných náprav, který je v tomto případě lepší, včetně adheze. Jinak to oproti regionově asi fakt není moc velký rozdíl. Možná to i víc žere :)))10.03.18 - 20:55