..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lapil":

  1 ... 63 64 65 66 67 ... 91      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.341-8Já se to k takhle pěkný (a skvěle hodnocený) fotce skoro stydím napsat, ale mně se na ni dobře nekouká. Snad že hmotová nevyváženost velkého a malého vlaku? To asi nejvíc. Problém mám i s temným stínem na (můj) první pohled bezdůvodným, protože tunel vlastně pořádně nevidím. A když jsem ji začal zkoumat, tak sloupy jsou jinak svislé než vlaky (já vím, oblouk...), a ty nesvislé břízky do toho...
Fakt nevím, asi mi přijde celá taková nestabilní. Zřejmě jeden z těch pár případů, co je můj názor na opačné straně, než názor většinový.
(A nejhorší na tom je, že jedna z mých asi tak čtyř fotek, se kterými jsem kdy byl spokojený, je vlastně stejná: esovitá cesta, kolem spousta chaotického listí, na cestě rozvlněná dívčina.)
16.11.15 - 13:51
363.052-2Vida, vyhledat fotky z okolí. To jsem se nikdy nevšiml. Díky.
A ten nový most vůbec není špatný, a nejspíš nebude ani až přestane svítit novotou.
16.11.15 - 9:55
363.052-2Rok 2009... Obávám se, že most tam už není. Nebo brzo nebude, nevím, jak koridory pokračují, ale na Mapy.cz je poblíž toho místa fotka z března 2010 s podezřele novým náspem.15.11.15 - 22:40
Stadler RegioShuttle RS1 + 841.009-4To vážně vypadá ba až scifisticky. Čitelný a ostrý nápis Neodrážet - nespouštět dodává této futuristické fotce - nebojme se toho slova - závan humoru.15.11.15 - 22:37
363.518-2 + 363.5Šípků je tam rozhodně víc, než mašin, a nenápadně tam dělají parádu.09.11.15 - 21:42
749.253-1Woky: O.Fejfar má v pravopise výjimku. Kdysi tu vysvětlil, proč ji potřebuje, a jeho důvody lze označit za závažné.
Když jste to nakousl: Mirek S. tam má špatně přechodník (přechodníková osvěta, to je zase moje mánie). Takže: M - Ž - Stř. rod má koncovky -e; -íc; -íce, případně -a; -ouc; -ouce. Takže Fotila, stojíc v tunelu, ale Fotil, stoje v tunelu.
09.11.15 - 21:39
Ghost TrainKousek místa nahoře by se asi hodilo, to je pravda, ale z Jakuba Gregora dotazu jsem získal dojem, že podle jeho názoru na "zásady ŽPg" by kompozice měla být zásadně předělána (spodní okraj fotky že by mířil někam těsně pod pilíře?), a to by byl přinejmenším jiný obrázek. A to ještě dost teoreticky, protože nepředpokládám, že měl autor k dispozici vysokozdvižnou plošinu.09.11.15 - 9:21
Ghost TrainKlíčové - podle mě - nejspíš je, že od mostu se tak nějak čeká, že bude nad hlavou. V druhém plánu tuším, že voda s odrazy je na tomto snímku zajímavější, než šmouhatá, nestrukturovaná obloha. Přinejmenším do aseptické šedočernobledomodré vnáší příjemně teplou oranžovou.
A v plánu finálním: autor zřejmě fotil most (můj odhad, ale když je v hlavní roli most...), a kdyby byl (autor) o několik metrů výš, byly by tmavé, členité oblouky mostu proti tmavému, členitému pozadí a vznikl by tmavý, členitý bor... nepořádek.
Ještě by bylo možné namířit objektiv výrazně výš, ale to by byl dole most a nahoře nezáživná obloha a stejně by mě z toho bolelo za krkem.
08.11.15 - 17:58
Světlo (nejen) na konci tuneluStaré oblečení ano, ale ani vlhko, ani kapající vodu a vlastně ani nešikovně položené kabely jsem neviděl. Mezi Muzeem a I.P. Pavlova, pod Vltavou to možná vypadá jinak. A letos v létě, takže tam bylo spíš vedro než co jiného.
Mmch, ten beton, co na něm stojí fotograf, se posléze o něco zvedá; je to míněno jako evakuační cesta, kdyby z nějakého důvodu bylo nutno cestující vyložit ze soupravy. Taky se tam člověk může "schovat, když kolem jede "drezína". Je tam ale nepříjemně málo místa, nemluvě o tom, že tam hučí ventilace, takže vytáhnout z toho kraválu přijíždějící povoz (motorový, aby fungoval i bez proudu), znamená mít docela nastražené uši.
07.11.15 - 20:32
Duch posledního vlaku"Nejhorší" na tom je, že na začátku je nejspíš jedna jediná fotka, protože ten vlak tam opravdu takhle kličkuje mezi stromy.03.11.15 - 11:36