..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.341-8 :..
 

810.341-8


810.341-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Nové Sedlo u Lokte - Královské Poříčí
 - Datum: 28.10.2015
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Zobrazeno: 7635x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
17.11.2015 (23:12)  
DC, aha, ok. Já jsem se dívál do jř a nějaký 810 jsem tam v tý oblasti našel, a taky nějaký žraloky. Tak to klidně mohla bejt operativní náhražka za akutně zdechlýho žraloka, lepší to odvézt tak než nijak.

Ovšem jestli je to Sv, tak není co řešit, že?
17.11.2015 (22:16)  
Elektrická výzbroj je zkrátka tak drahá, že se (zatím) u malých vozů nevyplatí, a to i z hlediska hmotnosti (u AC systémů transformátor).
17.11.2015 (22:02)  
Chary: Keprt níže píše toto, myslím, že jde o odpověď na tvůj dotaz.

Ta krabička je strojová jízda do depa (nebo by bylo lepší pro ní poslat sólo jezevce??) a ten náklad je z vlečky na vlečku, mezi kterýma se jede pár km pod drátama. Má to nějaké lepší řešení, než to odtáhnout jedním dieselem?
17.11.2015 (20:40)  
Musí? Vážně? Nebo to jen nikdo nevyrobí, protože to nikdo "nechce"?

Autore, co to je přesně za vlak? Odkud kam jede? Je to nějaká náhražka? A je-li to pravidlo, jede celou dobu pod dráty? Je tam taková poptávka, že by se vyplatilo nějaké nové, moderní a velmi drahé vozidlo na elektřtinu, nebo je jednoduší prostě vzít stávají 810 s nulovými odpisy a za cenu nafty a údržby to odjezdit?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.11.2015 (20:36)  
M 474 003: řešíme anomálii, že u některých starších autobloků svítí ta předvěst i proti správnému směru i když je souhlas ve správném směru.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.11.2015 (19:49)  
Ono to asi jde, ale na tak malý vůz se to prostě nevyplatí.
17.11.2015 (19:48)  
Tak asi je potřeba se připravit na nezávislost na ropě. Proč máme živit ropné šejky, když máme elektrické energie nadbytek?
Tady je hlavní chyba, že neexistuje vhodné vozidlo, v roce 1903 mohl jezdit 4nápravový elektrický vůz, dnes to z neznámých důvodů nejde, musí být nejméně 2vozová jednotka.

Nechápu, proč tady řešíte to návěstidlo, při normálním provozu proti němu nic jet nemůže, no a pokud se jede proti správnému směru, tak svítí všechny. Zrovna tak by mohl někdo namítnout, proč svítí vjezdové návěstidlo.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.11.2015 (19:25)  
ABobr: Asi ne, když jim to tam údajně takhle svítí furt.
17.11.2015 (19:13)  
Vít Burian: To je přesně ono. Už se drátují pomalu i regionálky, ale k čemu? Pro těch pár vlaků, kdy pak stejně polovina pojede v Dieslu. Prostě ty náklady na elektrifikaci se nevrátí.....
registrovaný uživatel ABobr 
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
17.11.2015 (16:20)  
S největší pravděpodobností se skutečně jedná o jízdu proti udělenému traťovému souhlasu.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko