..: Aktuality a články - Německo :..

Hlavní nádraží Berlín, foto: Petr Šmídek (archiweb) Na místě původního nádraží Lehrter Bahnhof vzniklo největší železniční nádraží v Evropě: protínají se zde severojižní a východozápadní dráhy InterCityExpress ve spojení s příměstskou a podzemní železniční dopravou. Severojižní dráha probíhá v podzemním tunelu 15 metrů pod Sprévou a Tiergarten. Východozápadní dráha je zvýšena 10 metrů nad zemí. Hlavní myšlenkou projektu nového nádraží Lehrter Bahnhof bylo zdůraznit výjimečné situování stávajících tratí v městském prostředí.

5.1.2004 - 22:05 - Petice za obnovení názvu vlaků EC 172/173 Vindobona

obrazek Vindobona — Jsou to již dva týdny, co jsme se rozloučili s dlouholetým názvem vlaku, který spojoval Berlín s Vídní později Hamburg s Vídní a jmenoval se Vindobona. Nám není lhostejné, že by tak tradiční název vlaku měl upadnout v zapomnění a tak jsme se rozhodli, že uspořádáme petici, aby se název Vindobona vrátil tam kam patří – k vlakům EC 172/173.

U petice najdete celou historii tohoto názvu a najdete zde i fotografie vozidel, která se pod tímto jménem představila v pravidelném provozu. Děkuji kolegům, kteří se na přípravě petice podíleli. Petici naleznete zde. Děkujeme Vám za každý podpis.

   
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2018 Spolek ŽelPage
:. Přihlášeníopen/close
 
 
  
 
Zapomenuté heslo   
Zaregistrovat   
:. Nabídka eShopuopen/close
:. Poloha vlaků CZopen/close
Poloha vlaků CZ
 
:. Vyhledáváníopen/close

 
   
 
 
   
 
» Přidat odkaz
:. Info pro fotografyopen/close
Informace o podmínkách
na focení v ČR

Slunce
vychází v 05:10
zapadá v 21:05

meteo meteo
:. Novinky na VLAKY.NET
Poslední příspěvek Prázdninový motoráčik odvezie turistov aj pútnikov
Občianske združenie Veterány.EU a obec Lednické Rovne pozývajú širokú verejnosť na jazdy historickým motorovým vlakom z Trenčianskej Teplej na Lednické Rovne, ktoré sa uskutočnia v sobotu 28. júla 2018 ...

Poslední příspěvek Naše téma: Stav našich koridorů
SŽDC má v blízké době investovat 23 miliard korun do opravy osmi úseků koridorů, které už v 90. letech jednou opravené byly. Jedinou výjimkou je doposud nemodernizovaný úsek Brandýs nad Orlicí – Ústí nad ...

Poslední příspěvek Vlakem do Brna jen s komplikacemi
Pondělí 16. července. Pro někoho obyčejný pracovní den, pro někoho den dovolené, pro brněnské nádraží první den půldruhého roku trvajících dopravních omezení. Na jeho konci bude nádraží, schopné provozu ...