..: Články - ČR Jihomoravský :..

811.015-7 + 814.210-1, 1.3.2014, Vrbovce, foto: intelpetr Vrbovce — Dne 1. března 2014 proběhlo další rozšíření Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje (IDS JMK), konkrétně na území Slovenské republiky. Integrace se týká vlakové linky S91 (trať 343 Hodonín – Veselí nad Moravou – Vrbovce), která je nově prodloužena až do stanice Myjava. Nově vzniklé tarifní zóny zahrnují obce Vrbovce a Brestovec (zóna 965) a město Myjava (zóna 975), přičemž druhá číslice v označení zóny označuje tarifní vzdálenost (počet zón) z Hodonína (zóna 900). Dlužno dodat, že se prozatím nejedná o fyzické prodloužení spojů, ale buď ve Velké nad Veličkou nebo Vrbovcích je nutné přestoupit. Nicméně je možné, že v budoucnu budeme potkávat vlaky jedoucí v celé trase z Hodonína až do Nového Mesta nad Váhom.

   
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2018 Spolek ŽelPage
:. Přihlášeníopen/close
 
 
  
 
Zapomenuté heslo   
Zaregistrovat   
:. Nabídka eShopuopen/close
:. Poloha vlaků CZopen/close
Poloha vlaků CZ
 
:. Vyhledáváníopen/close

 
   
 
 
   
 
» Přidat odkaz
:. Info pro fotografyopen/close
Informace o podmínkách
na focení v ČR

Slunce
vychází v 07:00
zapadá v 17:32

meteo meteo
:. Novinky na VLAKY.NET
Poslední příspěvek Olomouc láká na výstavu modelů, železniční muzeum a parní vlak mezi nimi
O víkendu 2. - 4. března se v Olomouci koná výstava modelů a sběratelství For Model 2018. Při této příležitosti bude v sobotu zpřístupněna místní expozice historických vozidel Muzea ČD a na trať z hlavního ...

Poslední příspěvek RegioJet vypraví špeciálny vlak po bratislavských tratiach
RegioJet vypraví v sobotu 24. februára v Bratislavy špeciálny vlak, ktorí odvezie cestujúcich po tratiach, po ktorých sa vlakom bežne neodvezú. Vlak odvezie cestujúcich aj cez Prístavný most do Petržalky.

Poslední příspěvek Jiný svět ve stínu helvétského kříže (8. díl: Milán)
Dnešní den strávíme v Lombardii, a to především v Miláně. Na rozdíl od předchozích dílů si protentokrát budeme muset zvyknout na odlišný standard veřejné dopravy – turnikety na nádražích, plastové interiéry ...