..: Aktuality a články :..

Pohled na blažovickou spojku tratí 300 a 340 z mostu vlečky do cementárny Mokrá Česká republika — Již uplynuly téměř dva roky od doby, kdy České dráhy zavedly nový způsob stanovení tarifní vzdálenosti podle počtu ujetých kilometrů. Toto počítání je jistě spravedlivější než tarifní pásma, která byla používána v dřívějších tarifech ČD. Podrobnějším zkoumáním některých úseků však zjistíme, že ne všude je počítání kilometrů úplně zase až tak spravedlivé. Jak je to tedy se stanovením tarifní vzdálenosti obecně, jaké úseky jsou sporné a jakou roli hrají tarifní vzdálenosti v kontextu budoucího postavení VRT tratí? Především těmto tématům se věnuje následující článek.

842 Velká nad Veličkou, foto: KuTomFrenštát pod Radhoštěm - V neděli 2. listopadu došlo ve stanici Frenštát pod Radhoštěm na trati 323 k nepříjemné nehodě. Motorový vůz řady 842 objížděl soupravu vlaku Os 3178, jenže v tu chvíli pod ním byla nečekaně podhozena výměna č. 15. Při následné tzv. „vidlicové jízdě“ vůz zablokoval celé zhlaví ve směru na Valašské Meziříčí.

   
ŽelPage - elektronický magazín o dráhach
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Verejné použitie obsahu bez výslovného súhlasu autora nie je dovolené.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
:. Prihlásenieopen/close
 
 
  
 
Zabudnuté heslo   
Zaregistrovať sa   
:. Poloha vlakov CZopen/close
Poloha vlakov CZ
 
:. Vyhľadávanieopen/close

 
   
 
 
   
 
:. Info pre fotografovopen/close
Informácie o podmíenkach
na fotenie v ČR

Slnko
vychádza v 05:44
zapadá v 20:15